دانش و سلامت

تست کرونا بایدن منفی اعلام شد

تست کرونا بایدن منفی اعلام شد

گزیده ها:

به گزارش واشنگتن پست ، طبق بیانیه مبارزات انتخاباتی بایدن ، ویروس کرونا در آزمایشات آنها پس از انجام آزمایش های PCR معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و همسرش جیل بایدن کشف نشده است.

دکتر گفت: “من بعنوان یک پزشک مورد اعتماد بایدن و همسرش ، آزمایش تاج گل را برای این افراد منفی اعلام کردم.” کوین اوکانر ، دکتر بایدن ، گفت.

بایدن همچنین در توییتی نوشت: “من خوشحالم که اعلام کردم من و همسرم جیل کرونا تست منفی داشتیم. از پیامهای مزاحم شما بسیار سپاسگزارم امیدوارم به شما یادآوری کند: ماسک بزنید ، فاصله اجتماعی خود را حفظ کنید و دستان خود را بشویید.

تنها چند روز پس از اولین بحث و گفتگو بین نامزدهای جمهوری خواه و دموکرات ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در توییتی نوشت که وی و همسرش به ویروس کرونا مبتلا شدند.

گفته می شود تاج گذاری وقتی ترامپ صورت گرفت که وی استفاده از ماسک های بایدن را برای جلوگیری از پخش شدن تاج شب اولین دور از بحث ها مسخره کرد و گفت که او همیشه این ماسک های بزرگ را روی دهان خود می بست.

CNN روز جمعه گزارش داد که ترامپ به دلیل سن بالا و وزن نسبتاً زیاد ممکن است در معرض ویروس کرونا باشد.

ترامپ روز جمعه در توییتی نوشت كه او و همسرش به بیماری Covid-19 مبتلا شده اند ، با نشانه هایی از خطرناک بودن این بیماری برای رئیس جمهور.

با توجه به سن بالا (74 سال) او اکنون در معرض خطر زیادی برای بیماری قلبی است. بر اساس گزارش ها ، وزن نسبتاً زیاد آن نیز می تواند در روند بهبودی مشکلاتی ایجاد کند.

طبق مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده ، افراد بین 65 تا 74 سال پنج برابر بیشتر از دیگران در بیمارستان بستری هستند. خطر مرگ در این سن 90 برابر بیشتر از افراد بین 18 تا 29 سال است.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا