جامعه

تسویه بدهی تأمین اجتماعی به بانک رفاه/بخشودگی ۳۰۰۰ میلیارد تومانی جرائم بدلیل کرونا

تسویه بدهی تأمین اجتماعی به بانک رفاه/بخشودگی ۳۰۰۰ میلیارد تومانی جرائم بدلیل کرونا

آپارات نیوز/ کرمان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با کمک دولت و مجلس بدهی 88 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی به بانک رفاه تسویه شد که اتفاق مهم و بسیار بزرگی است.

میرهاشم موسوی چهارشنبه شب دوم شهریور در مراسم افتتاحیه پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان اظهار داشت: عنصر خدمت مهمترین رکنی است که در نظامی مانند تامین اجتماعی به آن افتخار می کنیم، یعنی اگر بگوییم. برای عدالت و تحقق آسایش و امنیت و آنچه در مردم ایجاد رضایت می کند و در دیدن وجود مردم، سعادت و سعادت خدمت خوبی به مردم است.

وی با اذعان به اینکه در تامین اجتماعی با نقطه ایده آل فاصله داریم، افزود: هیچ گاه ادعا نکرده ایم که به نقطه آسایش ایده آل بیمه شدگان و مستمری بگیران و افراد تحت پوشش و نقطه ایده آلی که نظام و نظام است، رسیده ایم. انقلاب اما می توان ادعا کرد که در طول چند سال زندگی با حدود 45 میلیون نفر که بیش از 50 درصد جامعه را پوشش می دهد، مسیر رو به رشد و توسعه ای را طی کرده ایم.

موسوی تصریح کرد: خروجی بخشی از فعالیت های حوزه سرمایه گذاری در قالب منابع تامین اجتماعی قرار می گیرد و باید رویکرد تسهیل گری و امدادی برای کارگران و کارفرما داشته باشیم و به خواست مقام معظم رهبری، صبور انجام می دهد. غیر از رنج بیماری رنج نبرند.

وی افزود: باید خوشحال باشیم که این پلی کلینیک در رفسنجان افتتاح شد و تجهیزاتی که دارد یکی از کارهای خوبی است که هم از مدیرکل استان و هم از مسئولان و کسانی که تلاش کردند این مجموعه در این راه افتتاح شود قدردانی می کنیم. شهر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه معمولا از ظرفیت های موجود در سطح شهر حداکثر استفاده را نمی کنیم، خاطرنشان کرد: 4000 متر فضا مجهز به تجهیزات خوب و پیشرفته است و توزیع نیروهای متخصص باید عادلانه باشد که این امر باید عادلانه باشد. نقش فرماندار و مدیریت شهری است. همانطور که یک پزشک در مجموعه درمانگاه مستقر است، باید در این مرکز هم پزشک متخصص داشته باشیم و نیروی انسانی به بهترین نحو به شهر خدمت کند. البته ما مسئول درمان بیمه شده هستیم. اما با هم افزایی می توانیم خدمات خوبی را در شهر ارائه دهیم.

موسوی با بیان اینکه در سال گذشته نزدیک به سه هزار میلیارد تومان بخشودگی جرایم ناشی از کاهش کسب و کار ناشی از کرونا داشتیم، تصریح کرد: از متولیان درمان و مدیریت ادارات مختلف تقاضا داریم ظرفیت بیشتری در ارائه خدمات تامین اجتماعی داشته باشند. به مردم

وی تصریح کرد: اگر تعاملی در مدیریت صورت گیرد می توانیم از ظرفیت ها بهترین استفاده را ببریم و ربطی به تحریم و مسائلی از این دست ندارد. با این وضعیت با کمک دولت و مجلس بدهی 88 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی به بانک رفاه تسویه شد که اتفاق مهم و بسیار بزرگی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: این صندوق بین نسلی است و از سال 94 تا 1400 بدهی ایجاد شد که با توان دولت و مجلس کمک شد و مراحل واگذاری در زمان خودش انجام شد. در سال 1400 این بدهی تسویه شد و نشان داده شد که نشان می دهد ما می توانیم کارهای بزرگی را با توانایی های هم افزایی انجام دهیم.

موسوی با بیان اینکه وظیفه داریم رویکرد رشد و توسعه را هم در وجود بیمه شدگان و مستمری بگیران و هم خدمات به بیمه شدگان، کارفرمایان و کارگران در استراتژی های خود لحاظ کنیم، افزود: با همین شرایط 50 درصد را پذیرفتیم. . بخشی از بیمه تکمیلی که برای 4 میلیون بازنشسته اعمال می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه گفت: خود را در کنار حوزه بهداشت و درمان قرار داده ایم و خدماتی را که حتی در برخی از بیمه ها گنجانده نشده است رایگان کرده ایم و حمایت مالی از آنها را انجام داده ایم. بیمه شدگان در دستور کار هستند و برخی شهرها اگر کلینیک و مراکز درمانی نداشته باشیم همان مراکز دولتی که با آنها قرارداد داریم خدمات برای افراد بالای 65 سال رایگان است. خط جیب ما قطع شود و مردم خدمتی نکنند و باید تلاش کنیم در همه جاهایی که تامین اجتماعی شعبه، درمانگاه و مستمری بگیر دارد، این رویکرد عملی شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دلیل حضور ما در شهرستان ها، استان ها و ادارات مختلف بیمه و درمان این است که با همکاران و مراجعین و در کنار نمایندگان مردم و مسئولان استان ها و شهرستان ها صحبت می کنیم تا ببینیم. خدماتی که در آن ارائه می کنیم آیا در خور شأن مردم است یا خیر که اگر رضایت حاصل نشد باید به دنبال دلایل و رفع آن باشیم.

2500 کارگر ساختمانی رفسنجان در تامین اجتماعی

به گزارش آپارات نیوز، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در مراسم افتتاحیه کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان خدمات تامین اجتماعی را برای عموم مردم شناسایی کرد و گفت: طی دو سال نمایندگی، هر زمان که ما بازدید می کردیم، مردم مسائل بیمه را مطرح می کردند.» .

وی بیان کرد: کارگران ساختمانی، قالی بافان، خادمین مساجد، مربیان قرآن و چاه کاران که با حقوق ناچیز زندگی می کنند، کشاورزی در بحران است و چند سالی است که محصولی نداریم، لازم است بیمه تامین اجتماعی شوند.

جلالی گفت: 2500 کارگر ساختمانی برای بیمه صف کشیده ایم و برای قالیبافان و سایر گروه های نام برده تقاضای سهمیه بیمه داریم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: در خصوص تامین پزشک متخصص در پلی کلینیک باید برای استقرار نیروی لازم در این مرکز و مجوز 9 نیروی خدماتی کمک شود.

دکمه بازگشت به بالا