استانها

تشریح برنامه‌های گروه صنعتی پویان در سال جدید

تشریح برنامه‌های گروه صنعتی پویان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز؛ حسین پویان طی یک گردهمایی صمیمانه در جمع پرسنل گروه صنعتی پویان حضور پیدا کرد و طی سخنرانی در رابطه با برنامه‌های پیش‌روی این مجموعه در سال جدید نکاتی را مطرح کرد.
او در ابتدا اظهار کرد: اعیاد گذشته را خدمت همه شما پرسنل محترم و خانواده شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم طاعات و عبادات همه شما مورد قبول درگاه حق قرار بگیرد. فکر می‌کنم الان و پس از پایان ماه مبارک رمضان بهترین فرصت باشد که در رابطه با مسائل مختلفی صحبت کنم.
پویان با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ برای فعالیت این گروه صنعتی یک نقطه عطف بود، افزود: فعالیت شرکت در سال گذشته تا حد زیادی از ساخت سازه به سمت تولید کاربری‌های جاده‌ای تغییر کرد. کار شرکت خودروسازان تولید کاربری بود و خوشبختانه به مرور زمان این تخصص در شرکت شکوفا صنعت پویا هم ایجاد شد.
نایب رییس هیئت مدیره گروه صنعتی پویان ضمن ابراز امیدواری به سال ۱۴۰۳، ادامه داد: ما در ابتدا با تولید ماهیانه چند کاربری آغاز کردیم و در حال حاضر به تولید ۶۰ تا ۷۰ کاربری در ماه رسیده‌ایم. این امیدواری وجود دارد با توجه به برنامه‌هایی که برای فروش داریم و درخواست‌هایی که وجود دارد، در گام اول تولید به ماهی ۱۰۰ عدد برسد و در ادامه این تعداد افزایش پیدا کند تا اینکه ما شاهد تولید ماهیانه ۳۰۰ عدد کاربری تا پایان سال ۱۴۰۳ باشیم. ما همچنین برنامه داریم که بخشی از سالن را به تولید سازه صنعتی اختصاص دهیم و آمادگی آن‌را داشته باشیم که در صورت سفارش بتوانیم با کیفیت و سرعت خوبی به تولید بپردازیم.
او در ادامه با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در هر سازمانی، بیان کرد: برای تولید، دو عامل نیروی انسانی و تجهیزات دخیل هستند و باید این دو مهم در کنار هم قرار بگیرند که مورد اول از اهمیت بیشتری برخوردار است. شرکت الحمدالله از بعد نیروی انسانی در وضعیت خوبی قرار دارد و تمام تلاش مدیران این است که افراد مناسب در جایگاه مناسب قرار بگیرند. هر انسانی یکسری توانایی‌هایی دارد و هیچگاه هدفمان این نیست توانایی هیچ نیرویی را زیر سوال ببریم و اگر جابجایی رخ دهد، این تغییرات هم به پرسنل و هم به مجموعه کمک خواهد کرد که راندمان و خروجی بیشتر شود تا محصولی که تولید می‌کنیم، رقابتی باشد. باید تلاش کنیم که کیفیت محصولمان واقعا بالا باشد، چون مشتری بزرگترین ناظر ماست و سال‌ها با محصولات ما در ارتباط است.
این مدیر سرشناس صنعتی در ادامه خاطر نشان کرد: خداراشکر با تفکری که در کل سیستم وجود داشته، اکثر افرادی که مشتری ما بوده‌اند و کاربری‌های ما را خریده‌اند، در همه جا از ما به نیکی یاد می‌کنند و از محصولات ما راضی هستند. این دقیقا نشان‌دهنده عملکرد خوب سیستم است. این موضوع باید در همه ابعاد توسعه پیدا کند. ما برای بالا بردن کمیت، باید کیفیت را هم در دو بعد دانش فنی و تولید بالا ببریم تا بتوانیم سهم بیشتری از بازار را به دست بیاوریم و مزیت رقابتی داشته باشیم.
پویان تصریح کرد: نمونه کاربری تکی که در شرکت خودروسازان ساخته شد، در فضای مجازی بیش از ۱۰۰ هزار بازدید خورده بود. عظمت این کار آنچنان زیاد است که بازدید محصولات رقبا بسیار پایین‌تر از این میزان است. وقتی یک محصول جدید و نوآورانه تولید می‌شود با استقبال بسیار زیادی روبرو خواهد شد. آن آینده‌ای که ما برای خود ترسیم کرده‌ایم، دارد به وقوع می‌پیوندد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا