جامعه

تعرفه‌ ویزیت پزشکان باز هم گران شد!

تعرفه‌ ویزیت پزشکان باز هم گران شد!

آپارات نیوز / همدان رئیس سازمان نظام پزشکی همدان از افزایش 10 درصدی میزان ویزیت پزشک خبر داد و گفت: میزان ویزیت در هنگام استفاده از نسخه الکترونیکی 30 درصد افزایش یافته است.

در مصاحبه ای با آپارات نیوز ، دکتر علیرضا مادرکیان گفت: در سال 1400 میزان مراجعه به پزشک نسبت به آخرین تغییر در سال 1999 10 درصد افزایش یافته است اما در صورت استفاده از نسخه های الکترونیکی این میزان به 30 درصد می رسد.

وی افزود: با تصویب مجلس شورای اسلامی ، دولت موظف است برنامه نسخه الکترونیکی را پیگیری کند و امسال نیز این موضوع را به طور جدی پیگیری می کند. بنابراین ، برای تشویق پزشکان به دنبال استفاده از این طرح ، میزان ویزیت را برای آنها را 30٪ “. در نظر بگیرید.

وی با بیان اینکه اگر پیشنهاد می کنیم این 20 درصد اختلاف از جیب مردم پرداخت نشود ، توضیح داد: طی صحبت هایی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و مدیرکل بیمه سلامت داشتیم ، پیشنهاد کرد این تفاوت توسط سازمانها یا سازمانهای بیمه پرداخت شود تا مردم هزینه های زیادی را متحمل نشوند.

“در حال حاضر ، نسخه های الکترونیکی در استان در حال انجام است ، اما اکنون که با بیماری همه گیر ویروس کرونا سر و کار داریم ، زمان مناسبی برای اجرای این طرح نبود ، زیرا مدت زمانی را که بیماران در بیمارستان ها و کلینیک ها دارند ، بزرگتر می کند. ، “او گفت. گفت

به گزارش آپارات نیوز ، تعداد ویزیت پزشک در سال 1999 علاوه بر افزایش 15 درصدی ابتدای سال ، در فوریه نیز بین 8 تا 10 درصد افزایش یافته است!

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا