جامعه

تغییر الگوی سرایت کرونا – آپارات نیوز

تغییر الگوی سرایت کرونا - آپارات نیوز

فرمانده عملیات کنترل بیماری کورنا در کلانشهر تهران استفاده از ماسک ها را برای جلوگیری از انتقال زنجیره Covid 19 ضروری دانست و گفت: عواقب استفاده اجباری از ماسک ها درنهایت در مرحله بعدی خواهد بود. ده روز.

به گزارش آپارات نیوز ، دکتر علیرضا زالی در جلسه ستاد فرماندهی ویروس کورنا که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی ، اجرای قانون ، نظارت ، شهرداری ، نیروهای مسلح و روسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران برگزار شد ، لزوم بازنگری در مورد محدودیت ها و ایجاد فرآیندهای پیشخوان را عنوان کرد. وی با تأکید بر اهمیت اقدامات جدید برای کاهش بار بیماران ، خاطرنشان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری قلبی و عروقی برای اولین بار در 48 ساعت گذشته روزهای اول فروردین ماه تا به امروز برای اولین بار 4000 نفر بوده است. وی تأکید کرد. .

فرمانده عملیات مدیریت بیماری عروق کرونا ویروس در کلانشهر تهران با بیان اینکه وضعیت بیماران غیر کرونا ویروس مزمن و افزایش بیماری عروق کرونا ویروس قلب سیستم بهداشت و درمان را به چالش کشیده است گفت: اگرچه دانشگاه ها از حداکثر ظرفیت خود استفاده می کنند ، اما وجود دارد. هنوز هم چالش ها ” در منطقه خدمات تختخوابی و تختخوابی وجود دارد.

الگوی مراجعین کرونا ویروس به میزان قابل توجهی تغییر کرده است

زالی گفت: “متأسفانه الگوی مراجعان بسیار تغییر کرده است ، بنابراین بیماران مبتلا به Quid 19 در صورت بروز علائم شدیدتر به مراکز درمانی مراجعه می کنند و این باعث شده تا حجم کار مجموعه درمانی نیز سنگین تر شود.”

وی ابراز نگرانی از افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب و بستری در بخش مراقبت های ویژه کرد و خواستار اجرای بندهای پیشنهادی ستاد فرماندهی پیشخوان Corona توسط ستاد ملی کرونا شد.

تغییر الگوی بیماری عروق کرونا ویروس قلب

توضیح این تحقیق نشان می دهد که الگوی بیماری عروق کرونا ویروس قلب تغییر کرده است ، دکتر. زالی توضیح می دهد: “تجربه و شواهد نشان داده است که بین دو تا سه نفر مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس ویروس منقبض شده اند ، اما فرمول جدید نشان می دهد که امروز این تعداد هفت نفر است.” به هشت نفر افزایش یافت.

کاهش ساعت کاری کارمندان بخش دولتی و استفاده از 50 درصد نیروی کار ، تعلیق برنامه ترافیک ، کاهش ظرفیت مترو ، توزیع ماسک رایگان به فقرا و لغو امتحانات دانشگاه از جمله مواردی بود که چیزهایی که دکتر زالی تأکید کرد که اجرای آن ضروری است.

وی با انتقاد از بی تفاوتی مردم نسبت به هشدارها گفت: متاسفانه مراسم عروسی و مراسم عزاداری در برخی مناطق با حداکثر ظرفیت به طور غیرقانونی برگزار می شود که این امر مشکلات جدی و پیچیده ای را برای شهروندان و سیاستگذاران در همه گیر کرونا ایجاد کرده است.

دکتر. زالی استفاده از ماسک را برای جلوگیری از انتقال زنجیره Covid 19 مهم دانست و اظهار داشت: عواقب استفاده از ماسک اجباری ظرف ده روز آینده مشخص می شود. “”

فرمانده عملیات مقابله با Corona در تهران همچنین بر لزوم تعمیر تختخواب در کوهستان تأکید کرد و نسبت به افزایش بار کاری پرسنل پزشکی برای ارائه خدمات به بیماران کرونا ویروس و غیر کرونا ویروس هشدار داد و گفت: در نتیجه تجربه کاری پرسنل پزشکی طی 5 ماه گذشته به کشور دسترسی پیدا کرده اند و با وجود افزایش تجهیزات محافظتی مانند ماسک ، دستکش و الکل ، متأسفانه با تعداد زیادی از کادر پزشکی آلوده به ویروس Corona روبرو هستیم. ممکن است به دلیل ضعف سیستم ایمنی مدافعان سلامت به دلیل خستگی یا جهش های بیولوژیکی ویروس باشد ، که باید به عنوان علامت هشدار از سوی مسئولان و عموم مردم مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

دکتر. زالی خواستار هم افزایی و تعامل بیشتر بین اعضای دفتر مرکزی کورونا شد و خاطرنشان کرد: لازم است اعضای این دفتر رئیس برای ورود به صحنه برای تصمیم گیری جدی تر از موقعیت واقعی و قانونی خود استفاده کنند.

در روزهای آینده مراقب مانورهای گشت مشترک صنفی باشید

فرمانده عملیات ضدعمونی کورنا در کلانشهر تهران اعلام کرد: طی روزهای آینده نظارت گشت مشترکی در اصناف با حضور مسئولان دانشگاه و مسئولان بهداشت ملی برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به افزایش پنج برابری زباله های پزشکی از زمان شیوع تاج در تهران ، توضیح داد: “قبل از شیوع تاج ، میزان زباله های پزشکی در تهران حداکثر 20 تن بود ، که متأسفانه با شیوع بیماری همه گیر به 100 تن افزایش یافت. ” رسیده است.

دکتر. زالی همچنین از افزایش تولید زباله خانگی پس از شیوع کرونا خبر داد و افزود: قبل از قرنطینه این تعداد 2000 تن بود و اکنون به 7000 تن رسیده است که این افزایش سه برابری در تولید پسماندهای خانگی است. منظور داشتن.”

وی با اشاره به افزایش 40 دستگاه ویژه حمل و نقل زباله های بیمارستانی ، گفت: این دستگاه ها با هدف جمع آوری بهداشتی زباله های عفونی به ناوگان سازمان مدیریت پسماند تهران اضافه شده است.

فرمانده قرارگاه کورنا در کلانشهر تهران و اعلام کرد که تفکیک مبدا و تداخل در مقصد با استفاده از 15000 پرسنل خدماتی در پشت این واقعه انجام شده است و از تلاشهای سازمان شهرداری و کارکنان این واحد قدردانی می کند. .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در جلسه ستاد ویروس کورنا در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مشکلاتی از قبیل تعطیلی دفاتر تهران ، تقویت سیستم ارتباط از راه دور ، برنامه ریزی دام وجود داشت. در مورد عید قربان ، فروش آنلاین قربانیان و مکانیزم ذبح کردن برای کاهش فعالیت جمع آوری زباله ها ، ایجاد بسترهای بیمارستانی و ریکاوری برای معتادان به مواد مخدر ، مقابله با طبقات توهین آمیز و ایجاد مکانیزم های کاهش ترافیک در شهر مورد بحث قرار گرفت. .

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا