جامعه

تقدیر استاندار تهران از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تقدیر استاندار تهران از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار تهران در پیامی از حضور پر افتخار مردم شریف استان در راهپیمایی نمادین خودروی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آپارات نیوز، محسن منصوری با صدور پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان تهران در راهپیمایی نمادین خودروی 22 بهمن تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

حضور باشکوه دولت غیور ایران اسلامی در 31 بهمن امسال که مانند سال گذشته با خودرو و موتور سیکلت به دلیل محدودیت‌های مستمر ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار شد، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار جهان است. جمهوری اسلامی ایران. میثاق باز هم با آرمان های شهدا و امام شهدا و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

در آغاز چهل و چهارمین بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که گفتمان انقلاب اسلامی با گسترش محور مقاومت و مقابله با استکبار، مردم شریف و همیشه فصل جدیدی را به روی جهان گشود. در صحنه تهران ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ماشینی 22 بهمن سربلند شدند و عشق و ارادت خود را به آرمان های والای امام راحل نشان دادند و ثابت کردند که هستند. حاضر در صحنه مانند گذشته و در حفاظت و حراست از دستاوردها. و ارزش ها، آرمان ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست نخواهد خورد و بار دیگر جلوه ای از وحدت ناگسستنی در برابر چشمان جهانیان نمایان خواهد شد.

به فرموده امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مردم ولی فقیه و خیرین مسئولین در جامعه اسلامی هستند و ما مسئولین باید تمام تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایت آنان به کار گیریم. امروز که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، رفع مشکلات باید دغدغه جدی مسئولان ما باشد و دستیابی به اقتصاد مقاومتی در سایه جهش و جهاد تولید را مدنظر قرار دهیم.

در عین حال جهاد تبیین باید مستمر باشد و علاوه بر خدمات و وظایفی که باید انجام دهیم و قدر اعتماد مردم و آرمان های جمهوری اسلامی ایران را بدانیم، باید شبانه روز به مردم خدمت کنیم. از ابزارهای مختلف رسانه ای و خلاقیت برای فریب دشمنان استفاده کنید. نقش بر آب کنید و دستاوردها و خدمات بزرگی را به مردم ارائه دهید و در جایی که موانعی وجود دارد صادقانه و شفاف با مردم آن را بردارید و سعی کنید موانع را برطرف کنید. مردمی که در آن مسئولان صادق هستند و مشی مردمی دارند به آنها فرصت خدمت بدهید.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، از حضور پرشور مردم مومن و انقلابی استان در راهپیمایی ماشینی یوم الله 22 بهمن صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند منان خواستارم. برای شادی، سربلندی و موفقیت روزافزونشان. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا