جامعه

توضیحات هاشمی درباره نامه نگاری شورای عالی استانها درباره باغات

توضیحات هاشمی درباره نامه نگاری شورای عالی استانها درباره باغات

رئیس شورای شهر در تهران مکاتبات شورای عالی استانها در مورد باغ ها را مشخص کرد.

به گزارش آپارات نیوز ، در پایان 284مین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ، محسن هاشمی در مورد وضعیت بحران کرونا در تهران و اقدامات مدیریت شهری به خبرنگاران گفت: ستاد ملی کرونا جلساتی را در این زمینه برگزار کرد. بهشت زهرا (س) به تاج کمتر از 20 فوت رسید و ما در یک وضعیت پایدار بودیم ، اما اکنون این آمار به بیش از 50 نفر رسیده است.

وی در گزارشی از سوی اتحادیه حمل و نقل بین الملل گفت مسافران در زمانی که کمتر از 20 تا 30 دقیقه در ماشین بودند کمتر حرکت می کنند. از نظر تهویه ، عملیاتی برای حذف هوا از خارج و عدم گردش هوا در داخل کالسکه ها انجام شد تا مشکلات کاهش یابد.

وی تاکید کرد: تعداد مسافران مترو در ایام نوروز حدود 300 هزار نفر است و هنوز تعداد مسافران افزایش نیافته است. اگر هفته آینده تعداد مسافران به روزهای عادی نزدیک شود و افزایش یابد ، ما تصمیم می گیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به س aال خبرنگار مبنی بر ارسال نامه كاذب از طرف شورای عالی استانها به شورا برای تصمیم گیری در مورد 61 باغ تعیین شده توسط شورای تهران و شورای عالی استانها كه مورد اعتراض است ، گفت: این مورد بدون شماره و امضا توسط سیستم حکومتی به ما رسیده است ، با این عنوان که مصوبه ای در مورد شورای عالی استانها در مورد باغات تصویب شده است. وقتی دیدم نامه شماره و امضا ندارد ، از هیئت تصویب نامه خواستم نامه ای بنویسد و ببیند چرا نامه شماره و امضا ندارد.

وی ادامه داد: “پس از مدتی ، در پایان ماه مارس ، نامه ای به امضای رئیس شورای عالی استانها رسیدم كه نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی بود و نسخه ای از آن برای عالی شورای استانها و شورای شهر تهران. “از آنجا که در این دوره مغایرت وجود داشت ، ما یک جلسه اضطراری برگزار کردیم ، اما مصاحبه ای با رئیس شورای عالی استان ها از رادیو و تلویزیون پخش شد ، که بخشنامه ای در مورد باغات صادر کرد ، و اگر اجرا نشود ، اقدامات قانونی انجام خواهد شد

هاشمی تأکید کرد: پس از آن اخباری از دفتر رئیس شورای عالی استان ها دریافت کردیم که چندین نامه جعلی وجود داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه من در این زمینه با مجلس و شورای عالی استانها صحبت کرده ام ، افزود: “در هر صورت آنچه گفته شد صدق نمی کند و مسیر قانونی را طی نکرده است ، و این هنگام پیگیری مسیر قانونی اعمال می شود. “من بیشتر از اینکه نادرست باشد به چیزهای اشتباهی در این نامه ها فکر می کنم.

رئیس شورای شهر تهران تأکید می کند: در مورد باغات نیز همان آیین نامه قبلی را اعمال می کنیم تا در مورد آن به ما اطلاع دهیم. در جلسه امروز ، لایحه ای فوری برای توانمندسازی زنان بی سرپرست تصویب و گزارش ممیزی سازمان های زیباسازی ، زباله و فناوری اطلاعات در شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این دوره از هیئت مدیره ، ما 60 گزارش حسابرسی را جمع آوری کرده ایم که از سال 1993 باقی مانده و اکنون به 94 رسیده است.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا