جامعه

تولید دو داروی جدید برای نخستین بار در شرکت داروسازی سها هلال احمر

تولید دو داروی جدید برای نخستین بار در شرکت داروسازی سها هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر از ساخت و ساخت دو داروی جدید در شرکت داروسازی سها خبر داد.

به گزارش آپارات نیوز؛ دکتر دکتر با توجه به روند تولید دارو در جمعیت هلال احمر. کریم همتی گفت: شرکت داروسازی سها در راستای تحقیق و توسعه صنعت داروسازی برای تولید محصولات جدید مسکن و ضد دیابت و همچنین انواع فرآورده های گیاهی در فهرست محصولات تحقیقاتی گام های مهمی برداشته است. سها اضافه شد.

وی افزود: البته تولید محصولات جدید زمان بر است که از دلایل اصلی آن می توان به مطالعات پایداری و بهینه سازی فرمولاسیون، تهیه مواد اولیه از منابع تایید شده برای تولید سری های صنعتی و روند نسبتا طولانی اخذ مجوز اشاره کرد. اداره غذا. دارو.” با این حال امیدواریم این داروها به زودی وارد بازار شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امروز شربت بره موم با ترکیبی منحصر به فرد برای تقویت سیستم ایمنی ابتدا در شرکت داروسازی سها ساخته و مدارک لازم برای تایید نهایی به سازمان غذا و دارو ارسال شد. با مجوز تولید انبوه به زودی راه اندازی می شود.

همتی ادامه داد: این محصول در بطری های 120 میلی لیتری با ترازو 10 میلی لیتری تهیه می شود. فرمولاسیون این محصول از عصاره طبیعی عسل و برخی گیاهان دارویی مناسب برای کودکان و بزرگسالان تهیه شده است. این محصول علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان با منشاء طبیعی، ضد التهاب و ضد حساسیت نیز می باشد و به همین دلیل به عنوان مکمل در کووید 19 استفاده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ او اضافه کرد: Roxyville دومین محصول تولید شده توسط شرکت داروسازی ساها می باشد. این داروی جدید ضد درد و ضد التهاب بسیار قوی برای اولین بار در ایران توسط شرکت داروسازی سها ساخته و به بازار عرضه می شود. این دارو 10 برابر بیشتر از مسکن‌های مشابه و خانواده اثر ضد درد دارد که می‌توان آن را برای دردهای مزمن احشایی در بیماران بستری با 2 مکانیسم ضددردی مختلف با یک رژیم درمانی 7 روزه بدون خطر وابستگی تجویز کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از دیگر کاربردها و فواید بالینی این دارو، علامت گذاری مسیرهای مختلف درد و مکانیسم اثر آن اثرات متعددی برای بهبود دارد. اثر ضد درد بهتر بر درد پس از عمل و همچنین درد همراه با التهاب نیز می تواند با استفاده از این دارو پوشش داده شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا