جامعه

جاده های سمنان ، زالقا / باران شدید و تگرگ – خبرگزاری آنلاین اخبار ایران و جهان

جاده های سمنان ، زالقا / باران شدید و تگرگ - خبرگزاری آنلاین اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ تقی کبیری صبح دوشنبه به میزبانی پلیس راه سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باران از شب گذشته باعث لغزش بیشتر جاده ها به سمنان شده است و باران های شدید باعث ایجاد سیلاب شده است. در برخی مناطق در جاده باشید.

وی تصریح کرد: به دلیل باران های امروز صبح همه جاده های اصلی سمنان لغزنده است: همه رانندگانی که قصد مسافرت در جاده های حمل و نقل در استان را دارند باید با احتیاط کامل از سرعت ایمن پیروی کنند.

رانندگان از راهنمایی پیروی می کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استانداری سمنان با بیان اینکه نظارت از راه دور و سرعت ایمن دو موضوعی است که رانندگان باید به آن توجه کنند خاطر نشان کرد: لازم است به توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی توجه شود.

کبیری تأکید کرد: اگر رانندگان مجبور به کار نباشند ، باید از ورود به جاده های سطح شهرستان خودداری کنند: “رانندگان باید مسافت طولی را رعایت کنند.”

وی افزود: رانندگانی که مجبور به مسافرت در مسیرهای حمل و نقل در فرمانداری سمنان هستند علاوه بر سرعت و مسافت ایمن ، باید از سوخت کافی برخوردار باشند ، از سلامت خودرو ، صحت چراغها و برف پاک کن شیشه جلو و اطمینان از قطعات یدکی و غیره اطمینان حاصل کنند.

به گفته خبرنگار آنلاین ، باران و تگرگ بی سابقه در استان سمنان باعث جاری شدن سیل معابر شهری و روستایی شد و در جاهایی مانند شاهرود و بوستام باران بی سابقه بود.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا