جامعه

جزئیات پرداخت وام های قرض الحسنه به بازنشستگان نیروهای مسلح

جزئیات پرداخت وام های قرض الحسنه به بازنشستگان نیروهای مسلح

مدیر موسسه توانمند سازی بازنشستگان نیروهای مسلح جزئیات پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان نیروهای مسلح را منتشر کرد.

غلامرضا رحیمی در گفت وگو با آپارات نیوز، ذکر شده در این زمینه: تسهیلات مختلفی در SATA به بازنشستگان اعطا می شود.

وی افزود: در حوزه معیشت ، توانمندسازی ، تعاونی ، کمک هزینه ازدواج کودک یا مهریه زیر است. کمک هزینه ازدواج 10 میلیون تومان است.

پرداخت تسهیلات بدون بهره

مدیر موسسه توانمند سازی بازنشستگان نیروهای مسلح در مورد وام به تعاونی ها گفت: ‘تعدادی از مستمری بگیران باید در هر مرحله دور هم جمع شوند و تعاونی تشکیل دهند. اشتغال و وام های شغلی نیز از دیگر تسهیلاتی است که اعتبار آنها از 23 میلیارد به 1000 میلیارد تومان افزایش یافته است.

رحیمی ادامه می دهد: وام های حمایتی بازنشستگان ، تسهیلات خدمات زیارتی و امامزاده ها ، کمک های بلاعوض و میهمانان ویژه نیز به بازنشستگان ارائه می شود و با توجه به شرایط دریافت آنها امکان پذیر است.

وی گفت: سال گذشته سازمان بازنشستگی و م Instituteسسه توانمندسازی در مجموع تقریباً 1 تریلیون تومان به صورت تصادفی و پنج میلیون تومان برای هر نفر به حساب بازنشستگان پرداخت كردند و 200000 نفر از آن بهره مند شدند. امسال این مبلغ 10 است به یک میلیون تومان رسیده است.

مدیرعامل م Instituteسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح افزود: این تعداد تسهیلات در م Instituteسسه توانمند سازی و صبا متنوع است ، سود ندارد و فقط هزینه ای به صورت کارمزد کسر می شود. از آنجا که وام توسط بازنشسته تضمین می شود ، معمولاً مشکلی در پرداخت وجود ندارد و منظور ما از پشت نوبت نیست.

کسر هزینه های اقامت در مقصد سفر به صورت اقساط 15 ماهه

رحیمی همچنین با اشاره به کمک هزینه سفر گفت: هزینه خوابگاه در اماکن در اقساط 15 ماهه با قیمت تمام شده بازنشستگان کسر می شود. از نظر تعداد مکان و تخت ، رتبه چهارم را در زمینه گردشگری داریم. علاوه بر این ، ما 115 قرارداد با هتل های مختلف در سراسر کشور منعقد کرده ایم.

وی افزود: ما هفت مجتمع بزرگ اقامتی داریم که می تواند 200000 نفر را در یک سال تحت پوشش و ساماندهی قرار دهد و توسط بازنشستگان و اعضای خانواده قابل استفاده است. البته این یک مکان افتخاری برای معلولان و جانبازان محسوب می شود و آنها سه روز در هفته بدون هزینه اقامت دارند.

مدیر انستیتوی توانمندسازی توانمندی بازنشستگان نیروهای مسلح با بیان اینکه ما به طور طبیعی در دوران کرونا هستیم و تا زمانی که آنها مجوز نداشته باشند نمی توانیم آن را بپذیریم: “از ابتدای شیوع کرونا ، مکان ها تقریباً بسته شده است و در این مدت هتل ها و مجتمع ها در حال بازسازی هستند. ” ما هستیم.

به گفته وی ، موسسه توانمندسازی در چهار کلمه مهارت ، تحصیل ، توانمند سازی و انگیزه خلاصه می شود و هدف از این مجموعه توانمند سازی بازنشستگان و خانواده های آنها است.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا