جامعه

جنایت وحشتناک مدرسه سیدالشهداءکابل دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد

جنایت وحشتناک مدرسه سیدالشهداءکابل دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد

به گزارش شفاف ، در متن این پیام آمده است: شیطانی که دنیا را به یک اسباب بازی برای خواسته ها و تعصبات ناآگاهانه خود تبدیل کرده و قدر انسانیت را نمی داند ، با ذهنیت بسته خود همه چیز را وزن می کند و به طرز بی رحمانه ای مرتکب هر عمل زشت و شنیع می شود. دانش آموزان جنسی بی رحم مدرسه که می خواستند خود را از نادانی و دانش خلاص کنند و به دنبال آینده ای روشن برای خود و کشورشان باشند.

بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ (به چه گناهی کشته شدند؟) چرا برخی افراد انسانیت خود را فراموش کرده و خوی ظلم و بیرحمی را در پیش گرفته اند و آیا حاضرند برای رسیدن به اهداف خود در این دنیای فانی مرتکب هر عمل شنیعی شوند؟ چه فکر جاهلانه و زیرکانه ای در پس این اقدامات مجرمانه وجود دارد؟ آیا زمان آن نرسیده است که همه جوامع علمی و مذهبی آشکار و آموزنده درباره ابعاد این تفکر و پیامدهای ناگوار آن برای پیروان خود صحبت کنند؟

در ادامه این پیام آمده است: آیا شما صحنه ای را می شناسید که از شلوغی و شلوغی دانش آموزان برای یادگیری آن زیبا ، پرشور و سرزنده تر باشد؟ این جنایت هولناک که باعث کشته شدن بسیاری از دانش آموزان بی گناه مدرسه سید الشهدا در کابل در ماه مبارک رمضان شد قلب هر فرد آزاده و وظیفه شناس را آزار می دهد و پر از اندوه است.

ما امیدواریم که به لطف حمایت ، همدلی و وحدت بیشتر مردم شریف در افغانستان ، شاهد صلح ، آرامش و آسایش مردم افغانستان باشیم. ما این فاجعه ناگوار و دلخراش را به مردم شریف و مظلوم افغانستان به ویژه خانواده های داغدار تسلیت می گوییم. وَسَيَعَلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا