جامعه

جوانان؛ ناقلان خطرناک دورهمی‌های خانگی

جوانان؛ ناقلان خطرناک دورهمی‌های خانگی

رئیس ستاد مبارزه با فساد کرونا در تهران اظهار داشت که موج جدیدی از بیماری Covid 19 در سراسر جهان آغاز شده است و کشور ما از استرس این موج جدید در امان نخواهد بود و بر جلوگیری از آن تأکید می کند. چرخه های خانوادگی به عنوان یکی از اصلی ترین نقاط کانونی عفونت.

به گزارش آپارات نیوز ، “علیرضا زالی به خبرنگاران گفت كه شاهد موج جدیدی از بیماری Covid 19 در جهان هستیم.” در دو روز گذشته بالاترین میزان مرگ و میر در ایالات متحده از زمان شروع بیماری کرونا قلب و همچنین آمار کشورهای اروپایی ثبت شده است. این بر اساس افزایش بیماری و مرگ و میر است. بنابراین ، موج جدیدی از بیماری ها در جهان رو به افزایش است و از آنجا که این بیماری همه گیر است ، بدیهی است که کشور ما از استرس موج جدید بیماری ها در امان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بخشی از افزایش تعداد موارد و مرگ و میر در کشور متناسب با شیوع جهانی این بیماری است ، گفت: همانطور که در پاییز با خنک شدن تدریجی هوا پیش بینی کردیم ، وقوع بیماریهای تنفسی و خصوصاً به دلیل کمبود امکان حضور در فضاهای غیر مسقف و باز و همچنین افزایش حضور افراد در فضاهای بسته ، بار بیماریها را نیز افزایش داده است.

زالی با اشاره به مطالعه اخیر نیچر در مورد نقش مداخلات کرونا در کاهش شیوع ویروس کرونا ، اظهار داشت: متاسفانه اجتماعات کوچک و متوسط ​​یا اجتماعات کوچک در خط مقدم خطرات اجتماعی و بروز بیماری ها هستند. “

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی خانگی کاملاً یکی از این گروه های پرخطر است ، افزود: ایتالیا و اسپانیا در این زمینه گفته اند که اجتماعات فردی و اجتماعی یکی از دلایل افزایش بیماری در دوره جدید است.

فرمانده ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا در تهران درباره نقش م effectiveثر اجتماعات در منازل در افزایش شیوع این بیماری گفت: “با شروع فصل سرما و تمدید شب ها ، از مردم شریف تهران می خواهیم که از اجتماعات خانه و خانواده پرهیز کنید. .ردن

وی با اشاره به یک نکته مهم در این زمینه گفت: در اجتماعات منازل جوانان نیز حضور دارند که به دلیل ناکافی بودن سیستم ایمنی بدن هیچ علائمی ندارند و متأسفانه این افراد با تقسیم شدن ناقلان فعال و خطرناک بیماری هستند. برای رفتن به جوامع. ” خانواده ها می توانند بیماری را منتقل کنند.

زالی در پایان گفت: حضور حاملان جوان در کنار افراد مسن در خانواده می تواند منجر به افزایش قابل توجه مرگ و میر شود ، زیرا یکی از دلایل افزایش مرگ و میر تاج ، جمعیت پرخطر است. آنها در معرض این بیماری هستند و در دوره های خانوادگی اتفاق می افتد.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا