جامعه

حاجی‌بابایی: حادثه واژگونی دو اتوبوس سریعا توسط دولت‌ و مجلس بررسی شود

حاجی بابایی: حادثه سقوط دو اتوبوس باید بلافاصله توسط دولت و مجلس بررسی شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس درگذشت سربازان ، معلمان و دو روزنامه نگار در سانحه سقوط دو اتوبوس را تسلیت گفتند و بر لزوم رسیدگی به این موضوع در مجلس و دولت تأکید و اعلام کردند نتیجه برای مردم ایران.

به گزارش آپارات نیوز ، در پیام حمیدرضا حاجی بابایی آمده است:

جنگداز نیوز: 7 جوان از میهن عزیزمان در کمتر از 24 ساعت در اثر تصادف دو اتوبوس در دو نقطه از جاده های کشور ، یکی در محور نقده حامل روزنامه نگاران و دیگری در جاده تفت جان خود را از دست دادند امید به جوانان و سربازان میهن ، که جایگزین معلمان و سفیران خرد کشور می شود به امید آموزش به آنها برای ساختن روزهای زیبا برای وطن ، احساسات و عذاب زیادی به همراه آورد.
درگذشت 2 روزنامه نگار و 5 سرباز معلم خبر غم انگیزی بود که بار سنگینی از غم و اندوه را بر قلب مردم عزیز در کشورمان گذاشت. از خداوند متعال برای جوانان گرانقدر گذشته و بازماندگان آنها دعا می کنم و از وزارت بهداشت ، آموزش ، دفاع و پشتیبانی ارتش ، سازمان محیط زیست و سایر نهادهای مربوطه می خواهم وضعیت مجروحان را پیگیری کنند. همچنین انتظار می رود مجلس و دولت در اسرع وقت موضوع را بررسی کرده و نتیجه را به عنوان یک ادعای عادلانه به ملت بزرگ ایران اعلام کنند. “

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا