جامعه

حاجی‌بابایی: مجلس یازدهم بر اجرای قوانین زمین مانده برای احیای جایگاه آموزش و پرورش نظارت کند

حاجی‌بابایی: مجلس یازدهم بر اجرای قوانین زمین مانده برای احیای جایگاه آموزش و پرورش نظارت کند

رئیس فراکسیون اتحادیه اروپا مجلس در مورد ضرورت تلاش دولت یازدهم برای نظارت بر اجرای این مقررات بر روی زمین باقی مانده برای احیای جایگاه آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت که دولت و مجلس پس از آن باید عمل کند که دولت از آموزش و پرورش فارغ از نگرانی تامین اعتبار است. باید از این فرصت برای آموزش طراحی بر اساس آخرین اکتشافات علمی در فرایند آموزش و یادگیری شما نیاز خواهد شد.

به گزارش آپارات نیوز ، حمید رضا حاجی بابایی در اولین جلسه از سفرای خانه فرهنگ که به میزبانی جامعه اسلامی از دولت تشکیل شده بود گفت: “بیش از سی سال خدمت در هر پست و مقام که من با اعتقاد به این که همه باید بپذیریم که تنها و تنها آموزش و پرورش است که می تواند جامعه و راکد انرژی برای توسعه اقتصادی و فرهنگی و جهت گیری های اجتماعی و جامعه زنده و پویا کمک کند. تمام ظرفیت برای رشد جایگاه آموزش و پرورش بود.

وی در تبیین این موضوع اشاره کرد: برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش قابلیت های با ارزش ما است که باید با انسجام دولت و مجلس برای تحقق این اهداف به اجرا رهبر معظم انقلاب از آموزش و پرورش بزرگترین موسسه تولید سرمایه تعریف مردم است. این نگاه نگاه عزتمندانهای است که باید در همه دستگاه های اجرای زنجیره ای بود.

شرکت رئیس پارلمان اروپا گفت: تدوین سه سند مهم کشور نقش اساسی چندین بار و در تمام, او سعی کرد به جایگاه ویژه آموزش و پرورش تعریف و تاکیدمان بر اقتدار معلمان در سند تحول بنیادین جایگاه معلمان و اساتید دانشگاه و فناوری تعریف شده است و باید حقوق و مزایای معلمان با همان شرایط کمتر از ۸۰ درصد از دانشکده نه در برنامه ششم توسعه لازم است به پیاده سازی این سیستم رتبه بندی با نگاه بهبود کیفیت منابع انسانی در آموزش و پرورش سیستم شتاب است. در قانون مدنی سرویس انجام بهترین های ما به اقتباس از حقوق ومزایای همه کارکنان دولت., حذف بی عدالتی بود.

وی تاکید کرد: اولویت دولت یازدهم باید با برجسته کردن نقش نظارتی اجرای قوانین است که در اکثر موارد مشکل فقدان قانون اما مشکل نه در حال اجرا و یا اجرای نادرست قوانین آن را مانند این است که در قانون مدیریت خدمات عمومی هدف دولت از عدالت در پرداختها می شود اما در هر یک از دستگاههای اجرایی از چهره به جای در حال اجرا بود که خروجی مورد نظر آن نیست.

حاجی بابایی با اشاره به حضور مهم سفیران فرهنگ در مجلس گفت: این رویداد مبارک به فال نیک ما ، چرا که اعتقاد ما بر این است که معلمان باید برای تغییر نگاه به آموزش و پرورش وارد میدان شوند و به منظور بالا بردن وضعیت معلمان همانگونه که در مبانی نظری سند تحول بنیادین اطلاعات ما که آموزش و پرورش یک فراوزارتخانه است که همه دستگاههای اجرایی باید برای دیدار با اهداف خود مشارکت می کنند. این اعتقاد من است و بنابراین من می گویم و تکرار می کنم من کار درست شود. بنابراین پیگیری از آنچه من برای کار است که نتیجه کلمه نوشته شده است و توسط شانس با قابلیت های در دسترس خوش بینانه در مورد آینده هستند.

او ادامه داد: در قانون برنامه ششم علاوه بر سرعت بخشیدن به نیاز به یک سیستم جدید طبقه بندی معلمان, دولت موظف است برای ایجاد عدالت در نظام پرداخت و رفع تبعیض ، مربوط به دریافتها و لذت بردن از امکانات و کارگران و غیره. بازنشستگان و مستمری بگیران کشور مدنی و نظامی سال به حدی که اختلاف حقوق وبرخورداری از امکانات کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران در طول سال با شرایط مختلف کار آموزشی و غیره. با توجه به ساير متغيرها در خدمات در پایان این برنامه از بیست درصد حق بیمه. متاسفانه پاداش یک سال یک کارمند از شرکت های وابسته به وزارت نفت, برابر و یا حتی بیش از پاداش پایان خدمت ۳۵ سال تلاش فرهنگی با همین عنوان.

شرکت رئیس جمهور ایالات متحده, او تاکید کرد, از این رو است که بازنشستگان آینه تمام نمای خدمت در جمهوری اسلامی ایران است. او گفت: امروز مقوله مهم و اساسی “اقتصاد و فرهنگ و امنیت” از برنامه ها و گفتمان غالب در تمام جهان است که در تمام کشورهای توسعه این ریشه در آموزش و پرورش وجود دارد. تحول در آموزش و پرورش تنها به بهبود وضعیت معیشتی معلمان نیست. به جای معلم باید در نظر گرفته شود., سایت باید به روز رسانی به عنوان … محل آموزش و پرورش ، محل آموزش., محل از سر گرفته شود. آموزش نیروی انسانی و غیره. همه باید تعریف و بازنگری در اهداف توسعه بوجود می آیند.

وی ادامه داد: از مشکلات کنونی کشور است که امکان استفاده از نیروهای با تجربه., مومن و…. انقلابی و فنری و متعهد و متخصص در دستور کار قرار داده است. انقلاب اسلامی بر اساس احکام نورانی اسلام و زبان. آموزش و پرورش در زمینه سند متقنی نام سند تحول آموزش و پرورش ما بر این باوریم که مسیر آموزش و پرورش برای دانش آموزان از پیش دبستانی تا متوسطه تعیین … از اقتصاد مبتنی بر دانش, ایجاد, شغل, سرمایه, بهره وری بالا و محیط کسب و کار بهتر و با ارزش افزوده بیشتر و…. کارآفرینی توسعه اقتصادی و جهش تولید با نیروی انسانی متبحر است و بر اساس شکل گیری برخی از ساحتی با رویکرد سند تحول بنیادین است.

حاجی بابایی تاکید کرد: خوشبختانه در مطالعات مختلف پایتخت و سلامت اجتماعی دولت تصویب شده است و در اکثر موارد آموزش و پرورش است که اولین دستگاه اجرایی است که مردم اعتماد بسیار بالا است که باید از این دسته بندی ها در بحران اخیر بیماری کرونا نیز برجسته تر از آن بود. ما را دیده اند که معلمان با حداقل منابع موجود در این بسته شدن طولانی مدت آموزش در مدارس به نزدیک وجود دارد و حتی فنی حداقل برای این کار آموزش و پرورش کودکان ونوجوانان مطمئن باشید که حقایق لازم برای ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بیشتر پیش توضیح داد که این ممکن نیست نمی تواند مبتنی بر رعایت دقیق قوانین و برنامه ریزی بر اساس اسناد فرادستی و ارزیابی و نظارت بر اجرای قوانین است که آموزش و پرورش و توسعه کمی و کیفی آن را پشتیبانی می کند.

شرکت رئیس پارلمان اروپا گفت که دولت و مجلس پس از آن باید عمل کند که دولت از آموزش و پرورش فارغ از نگرانی تامین اعتبار است. باید از این فرصت برای آموزش طراحی بر اساس آخرین اکتشافات علمی در فرایند آموزش و یادگیری دارند ، متاسفانه در حال حاضر وزیر گرفته تا مدیرآموزگاران در اکثر نقاط کشور فقط به دنبال تامین اعتبار هستند و فرصت و قدرت و انرژی به کیفیت بخشی به فعالیت های آموزش و پرورش و آموزش همچنان ادامه دارد. اگر آموزش و پرورش این است که گفتمان غالب جامعه است. قطعا این است که بر اساس رفع خواهد شد. او چندین بار گفت و باز هم من استرس, دولت و مجلس دست بالا و یک بار برای همیشه محل آموزش و پرورش به عنوان بالاترین نهاد فرهنگی کشور برای تعیین در این مورد این است که مقدار زیادی از بودجه و اعتبارات در دستگاه های دیگر شما لازم نیست به. ارتقاء آموزش و پرورش شاخص سلامت, سلامت جسمی و بهداشت روانی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ، ارتقای امنیت جامعه و ایجاد اشتغال و توسعه پایدار است. توسعه اقتصادی از اوایل قرن بیستم تولید به ارمغان خواهد آورد.

وی تاکید کرد: در زمینه برنامه های رفاهی معلمان نیز باید برنامه ای مانند بیمه طلای معلمان پرقوتتر از قبل در دستور کار مورد استفاده قرار گیرد به همان میزان که این برنامه ارزشمند است در زمان تجزیه و تحلیل (RSI) بلکه هر روز به ارائه خدمات بهتر متمرکز شود. تقویت و افزایش همکاری دانشگاه و تمرکز بر روی جذب دانشجویان نخبه برای ادامه تحصیل در دانشگاه بیشتر بود. در واقع با مدیریت بهینه جذب و حفظ نیروی انسانی کارآمد و تاکید بر ظرفیت سازی منابع انسانی اگر در دیگر اجزای موثر آموزش و پرورش همچنین خرابی بود معلم مقتدر و متخصص و متعهد نقش بازی کردن بازی های ویدئویی خود را آموزش و پرورش و پویا وکارآمد با یک معلم واجد شرایط و موقعیت و اقتدار در جامعه رسیده است.

حاجی بابایی گفت: باید سهم آموزش و پرورش از تولید ناخالص ملی را می توان تعریف شده است. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته درصد از مرتبه بالاتر را می توان تعریف شده است. پرسید: درصد کمی از بودجه عمومی کشور به آموزش و پرورش توزیع شده است ؟ به همین دلیل است که این شاخص در سال های اخیر با وجود پیگیریهایی که تا به حال وضعیت مطلوب فرد … باید در مجلس یازدهم از قوانین او آموزش استخراج میزان تحقق اهداف برنامه با ارزیابی دقیق مشخص کنیم و علت عدم دستیابی به اهداف برنامه های ما پیگیری. قوانین ضعیف برای تنظیم به آسیب به زیست شناسی و اگر شما نیاز به قانون و تصویب پیش نویس قانون ارائه شده است که آموزش و پرورش به موقعیت و شانیتی است که سند تحول بنیادین است که برای آن پیش بینی شده دست یابد.

پایان پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا