بین الملل

حضور مخبر اف‌بی‌آی در میان مهاجمان کنگره آمریکا

حضور مخبر اف‌بی‌آی در میان مهاجمان کنگره آمریکا

نام اف بی آی در این گزارش ذکر نشده است ، اما نیویورک تایمز گزارش داده است که وی توانسته با اعضای گروه راست افراطی “پسران مغرور” تماس بگیرد که مسئول حوادث 6 ژانویه بوده است.

نیویورک تایمز می نویسد که مخبر FBI به همراه دیگر اعضای گروه پسرهای مغرور در 6 ژانویه ساعت 10:00 مقابل بنای یادبود واشنگتن ایستادند و با هم به کنگره رفتند.

در این گزارش آمده است: در حالی که اعضای گروه دونالد ترامپ قبل از ریاست جمهوری فریاد می زنند که زنان از موانع عبور کرده و وارد ساختمان کنگره می شوند ، مقام اف بی آی در گوشه ای ایستاده و اس ام اس ارسال می کند.

نیویورک تایمز می نویسد که طبق گزارشی که دریافت کرده است ، نمی توان قضاوت درستی داشت که افبیایی از آنچه در آن روز اتفاق می افتد آگاه باشد.

با این حال ، روزنامه به دو منبع آگاه استناد کرد که می گویند مقامات فدرال دید وسیع تری نسبت به وقایع آن روز نسبت به آنچه تصور می شد دارند.

بر اساس گزارش گردآوری شده توسط این مطلع AFBI ، گروه پسرهای متکبر هیچ برنامه قبلی برای استفاده از زور و حمله به ساختمان کنگره نداشتند و در زمان حمله آنها بیشتر با “ذهنیت گله” عمل می کردند. ” لحظه به لحظه

311311

دکمه بازگشت به بالا