بین الملل

دادستانی فرانسه از شاهزاده سعودی به اتهام “برده‌داری نوین” بازجویی می‌کند

دادستانی فرانسه از شاهزاده سعودی به اتهام "برده‌داری نوین" بازجویی می‌کند

دادستانی کل فرانسه تحقیقات درباره شاهزاده سعودی را متهم به “برده داری مدرن” علیه هفت زن که در طول اقامت وی ​​در پاریس برای او کار می کردند ، اعلام کرد.

دادستانی در شهر نانتره ، نزدیک پاریس ، پایتخت فرانسه ، در حال رسیدگی به شکایات هفت زن متولد 1970 و 1983 ، اکثرا فیلیپینی است که در اکتبر 2019 شکایتی را علیه یکی از اعضای خانواده سلطنتی عربستان شکایت کردند. آپارات نیوز آنها زمانی که با این شاهزاده کار می کردند پیشنهاد دادند.

دادستان کل خاطرنشان کرد که دادستان کل این شکایت را به شکایت قبلی از همان شاهزاده اضافه می کند و جزئیات شکایت به سال های گذشته برمی گردد ، به طوری که برخی در سال 2008 و برخی دیگر در سال 2013 و 2015 در آپارتمان لوکس نوئی سور سین “در حومه شهر. پاریس برگزار شد.

به گفته یک منبع آگاه ، دادستان کل کشور چند هفته پیش به صحبت های شاکیان گوش داده اما هنوز سخنان شاهزاده سعودی را نشنیده است ، زیرا این شاهزاده در خارج از فرانسه است.

وی افزود که خادمان زن در عربستان سعودی استخدام شده اند تا به شاهزاده و خانواده اش خدمت کنند. اما آنها وی را در سفر با خانواده در این کشور همراهی کردند. خادمان در یکی از سفرها توانستند از دست شاهزاده فرار کرده و شکایتی از وی تشکیل دهند.

روزنامه فرانسوی لوپارازین گزارش داد: “این زنان عمدتاً برای نگهداری از چهار فرزند و همسرش استخدام شده اند ، اما آنها شبانه روز و در طول هفته تحت كنترل خودشان بودند و همچنین مشق شب را انجام می دادند و بعضی از آنها فقیر بودند.”

این پرونده توسط کمیسر پلیس نیو سور سور با همکاری دفتر مبارزه با جرایم سازمان یافته مرتبط با مهاجرت غیرقانونی بررسی شد.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا