دانش و سلامت

در كرمان يك بيمار مبتلا به بيماري عروق كرونر بود / دو نفر درگذشت


افزایش اخبار Sun:

مهدی شفیعی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از بین 5 نمونه موارد احتمالی عروق کرونا ویروس در استان کرمان که به آزمایشگاه معاینه فرستاده شده ، 6 مورد در شش ساعت گذشته مثبت بوده است.

وی گفت: از بین موارد مثبت جدید ، شش مرد و سه زن ، پنج نفر از دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، سه نفر از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و دیگری از کالج علوم پزشکی سیرجان هستند.

در كرمان يك بيمار مبتلا به بيماري عروق كرونر بود / دو نفر درگذشت

براساس اعلام گروه بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، تاکنون 5 مورد بیماری عروق کرونا ویروس در استان کرمان گزارش شده است که از این تعداد 4 مورد (چهار پزشک و مابقی کادر پزشکی) مربوط به کارکنان درمان است.

وی گفت: از زمان بیماری همه گیر تا کنون در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، یک مورد ، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دو مورد ، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دو مورد ، دانشگاه علوم پزشکی بم 2 مورد و کالج علوم پزشکی سیرجان موارد مثبت از کرونا دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: متأسفانه در 9 ساعت گذشته ، دو مرد سالخورده بر اثر یک بیماری زمینه ای ناشی از ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند ، درمجموع ، از ابتدای تاکنون پنج نفر در استان کرمان جان خود را از دست داده اند.

وی گفت: در شش ساعت گذشته 6 بیمارستان مرخص شده اند که در مجموع 6 بیمارستان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه 5 و 5 نفر از ابتدا در بیمارستان در ایالت کرمان بستری شده اند. نتایج آزمایش مثبت بود و با شرایط خانه در انزوا قرار گرفتند.

الشافي تعداد افرادي را كه هم اكنون در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان بستري شده اند ، عنوان كرد: از ابتدا سه نفر و سه نفر هم اكنون بودند.

و از بستری شدن در بیمارستان برای بیماریهای حاد تنفسی از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا 9 مورد در شش ساعت گذشته خبر داد و افزود: “تعداد موارد بیماری عروق کرونا ویروس از اسفند سال گذشته به 1900 رسیده است.” و در دو ساعت گذشته دو مورد وجود داشته است.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر پایه سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط آپارات نیوز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا