فرهنگ و هنر

دعوت ۲ تن از مراجع تقلید از مردم برای حضور در انتخابات

دعوت ۲ تن از مراجع تقلید از مردم برای حضور در انتخابات

آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله نوری همدانی از مردم برای ‌حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش آپارات نیوز، با توجه به نزدیک شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، آیت الله جوادی آملی همگان را به حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

آیت‌الله جوادی آملی اظهار کرد: مردم در دین اسلام محوریت اصلی را دارند و جایگاه آنها صرفاً به‌دلیل انتخابات و جمهوریت نیست؛ مردم ایران نیز مردمی بزرگ و بافرهنگ هستند و در همه صحنه‌های کشور از جمله دفاع مقدس حضور فعال داشته‌اند، باید مسئولین این تلاش و ازخودگذشتگی مردم را قدر بدانند و با سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی و اجتماعی کاری کنند تا ملت بتواند روی پای خود بایستد.

وی افزود: امروز موظف هستیم وحدت خود را حفظ کنیم و در این مناسبت‌ها مانند انتخابات که در استقلال کشور، امنیت، عظمت، جلال و شکوه این مملکت دخیل هستند حضور فعال داشته باشیم، حضور پای صندوق‌های رأی، یک قدرت ملی، دینی و اسلامی است که دشمن‌زدایی می‌کند و تا وقتی مردم در صحنه حضور دارند، برای کشور هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

آیت‌الله جوادی آملی گفت: امیدواریم به‌حرمت خون‌های پاک شهدا، مردم در این صحنه‌ها حضور فعال داشته باشند تا استقلال کشور نیز محفوظ بماند.

دعوت آیت الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات‌

آیت‌الله نوری همدانی مردم را به حضور پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: یکی از نمادهای مردم سالاری دینی، انتخابات است؛ براین اساس باید توجه داشت حضور پرشور در انتخابات بر تقویت این اصل خواهد افزود و موجب تقویت نظام اسلامی خواهد شد و از طرفی چشم طمع دشمنان ملت را کور خواهد نمود و موجب قدرت و استحکام انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی افزود: بدون تردید انتخاب فردی اصلح در حل مشکلات موجود مؤثر خواهد بود.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: اینجانب از عموم مردم شریف ایران اسلامی دعوت می‌کنم در این انتخابات مهم شرکت کرده و وحدت و همدلی خود را یکبار دیگر در مقابل چشم ناظران جهانی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا