دهگردشی فرماندار ونماینده حوزجنوبی استان در مجلس شورای‌اسلامی

دهگردشی فرماندار ونماینده حوزجنوبی استان در مجلس شورای‌اسلامی

دهگردشی فرماندار ونماینده حوزجنوبی استان در مجلس شورای‌اسلامی

امروز پنجشنبه در راستای سلسه برنامه های  دهگردی « روستا، محور توسعه » محمدرحمانی فرماندار و بهزاد علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه بخشداران مرکزی ، سرابباغ و مسئولین کمیته امداد، امور عشایری ، بهزیستی ، امور آب  و آب و فاضلاب  شهرستان از روستاهای چمکبود (بخش مرکزی) وروستای سرپله (بخش سرابباغ)
 بازدید و با مردم شریف آن روستاها دیدار نمودند.

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز از ایلام؛فرماندار آبدانان در این بازدیدها  در جمع مردم این روستا ها گفت: برای حل مشکلات روستاها برنامه جدی داریم و به طور مستمر و دائم مشکلات روستاییان و وضعیت زیرساخت‌های روستایی را بررسی و پیگیری می‌کنیم. 
رحمانی اظهار کرد: دیدار میدانی و چهره به چهره با مردم به ویژه در مناطق روستایی و از نزدیک آشنا شدن با مشکلات مردم ما را در تصمیم گیری صحیح و بهتر کمک می کند.
رفع کمبود آب شرب در تابستان ،تکمیل ،پوشش موبایل و اینترنت ،بلاتکلیف ماندن توسعه روستا(طرح هادی) ،نیمه تمام ماندن آسفالت راه روستا و احداث زمین چمن مصنوعی ِفوتبال  از جمله مشکلات مورد بحث مردم روستاهای چمکبود و سرپله بود ، که بررسی های لازم انجام و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.
فرماندار آبدانان درادامه برنامه دهگردشی از واحد خبازی این روستا بازدید بعمل  آوردند و دستورات لازم را در اجرای کیفیت بهتر نان را صادر نمودند .

انتهای‌پیام

دکمه بازگشت به بالا