دیدار استاندار با فرنگی‌کاران اعزامی خوزستان به المپیک پاریس

آپارات نیوز/خوزستان استاندار خوز ستان امروز (هفتم مرداد) با حضور در خانه کشتی ایران با فرنگی کاران خوزستانی تیم‌ملی اعزامی به المپیک پاریس دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار استاندار با فرنگی‌کاران اعزامی خوزستان به المپیک پاریس

امین میرزازاده، امین کاویانی نژاد، مهدی مهمدی، مهدی محسن نژاد و سعید اسماعیلی فرنگی کارانی هستند که موفق شدند پنج سهمیه از ۶ سهمیه تیم ملی در المپیک پاریس را به دست آورند. علاوه بر این پنج کشتی گیر، یک مربی و یک داور خوزستانی نیز به پاریس اعزام خواهند شد.

خوزستان در المپیک پاریس تنها در رشته کشتی نماینده دارد. رشته‌ای که در استان خوزستان با کسب پنج سهمیه از شش سهمیه کشتی فرنگی ایران، تا همین جای کار نیز تاریخ‌سازی کرده است.

به گزارش آپارات نیوز، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان امروز به همراه نمایندگان دزفول، بهبهان و اندیمشک با حضور در خانه کشتی، با فرنگی کاران خوزستانی و مربی اعزامی استان به المپیک پاریس دیدار کرد و ضمن گفت‌وگو با کشتی‌گیران برای آن ها آرزوی موفقیت کرد.

دیدار استاندار با فرنگی‌کاران اعزامی خوزستان به المپیک پاریس

در این دیدار، علیرضا دبیر رییس فدراسیون و جمالپور، رییس هیات کشتی خوزستان نیز حضور داشتند.

همچنیین در راستانی تزریق انگیزه و روحیه به کشتی گیران خوزستانی پیش از اعزام به بزرگترین رویداد ورزشی دنیا، جوایز نقدی از سوی جمالپور به آن ها اهدا شد.

پیش از این نیز حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از افزایش دو برابری پاداش مدال آوری خوزستانی‌ها در المپیک و پارالمپیک نسبت به جوایز بازی های آسیایی هانگژو خبر داده بود و بر این اساس، برای مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۶۰۰، ۴۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا