راهنمای جامع خرید استرچ پالت بند

یکی از بهترین محصولات برای بهینه‌سازی خطوط تولیدی کارخانه‌های مختلف، فیلم استرچ پالت بند است. فیلم‌های استرچ در انواع مختلفی تولید شده و کاربردهای بسیاری هم دارند. اما یکی از بهترین انواع نایلون استرچ برای بسته بندی در صنایع مختلف، استرچ پالت بند است. این نوع فیلم استرچ در رنگ‌ها و ابعاد گوناگونی تولید شده و امکان افزودن مواد دیگر برای بهبود عملکرد آن هم وجود دارد. در ادامه به معرفی این نایلون برای افرادی که قصد خرید استرچ پالت بند را دارند پرداخته شده است.

راهنمای جامع خرید استرچ پالت بند

معرفی استرچ پالت بند

استرچ پالت بند نوعی از فیلم‌های استرچ مخصوص بسته بندی است. این نوع استرچ کشسانی و مقاومت بسیار بالایی داشته و می‌توان چندین دور آن دور محصول مورد نظر پیچید تا محصولات با نظم بیشتری بسته بندی شوند و در راه آسیب نبینند. نایلون استرچ پالت بند را از پلی اتیلن PE یا پی وی سی PVC ساخته می‌شود و کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف دارد. از جمله ویژگی‌های فیلم استرچ مخصوص بستن پالت می‌توان به مقاومت کشسانی بالا در حین ضخامت پایین، شفافیت بالا و امکان مشاهده محصولات بسته بندی شده، قابلیت بازیافت، انعطاف‌پذیری بالا و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. امروزه از این محصول در بسیاری از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و سایر خطوط تولیدی استفاده می‌شود.

کابرد نایلون استرچ پالت بند

راهنمای جامع خرید استرچ پالت بند

پالت‌ها محصولاتی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان محصولات اصلی یک کارخانه را بسته بندی و آماده حمل و نقل کرد. برای بهینه‌سازی مراحل حمل و نقل، اشغال فضای کمتر و مدیریت آسان‌تر محصولات، زمانی که پالت‌ها را روی هم می‌گذارند، با استفاده از یک وسیله دیگر آن‌ها را محکم کرده و به یک دیگر متصل می‌کنند. از جمله وسیله‌هایی که می‌توان به عنوان یک پالت بند استفاده کرد، می‌توان به طناب، ریسمان، تسمه و فیلم‌های استرچ پالت بند اشاره کرد. استرچ پالت بند در خطوط بسته بندی و حمل و نقل اکثر کارخانه‌ها و تولیدی‌ها کاربرد بسیار زیادی داشته و از آن برای نظم دهی به محصولات استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از استرچ پالت بند

پالت بندی تنها با استرچ پالت بند انجام نشده و وسایل زیادی برای بسته بندی پالت‌ها وجود دارد. اما چه چیزی باعث می‌شود که استفاده از استرچ پالت بند ترجیح داده شود یا به بیان بهتر، مزایای استفاده از استرچ پالت بند چیست؟ در ابتدا باید گفت که برخلاف طناب، ریسمان یا سایر وسایل این چنینی، نایلون‌های استرچ بند تمامی محصولات را در بر گرفته و از ایجاد پستی بلندی در پالت‌ها جلوگیری می‌کند. با در بر گرفتن تمامی سطح پالت، از عبور گرد و غبار هم جلوگیری شده و تا حدودی محصولات داخل پالت ضد آب هم می‌شوند. در صورتی که نایلون استرچ پالت بندی ضد UV خریداری کرده باشید، محصولات شما در برابر اشعه‌های خورشید هم مقاومت بسیار زیادی نشان خواهند داد. ضخامت این پلاستیک‌ها هم بسیار کم بوده و جای زیادی اشغال نمی‌کنند. همچنین وزن زیادی هم به پالت‌ها اضافه نکرده و در کل مقرون به صرفه خواهند بود.

انواع نایلون استرچ پالت بند

روش‌های مختلفی برای بسته بندی محصولات با استرچ پالت بند وجود داشته که دو روش اصلی آن، روش دستی و ماشینی است. نایلون استرچ پالت بند دستی، نایلونی به مراتب نازک‌تر و در ابعاد کوچک‌تر است که می‌توان از آن در کارگاه‌ها و کسب و کارهای کوچک‌تر و نوپا‌تر استفاده کرد. نایلون‌های استرچ پالت بند ماشینی، نایلون‌های بزرگتر و ضخیم‌تری هستند که برای کار با آن‌ها به دستگاه‌های پالت بندی نیاز است. این دستگاه‌ها به طور معمول در کارخانه‌های بزرگ‌تر یا کارخانه‌هایی که از پالت‌های سنگین و بزرگ استفاده می‌کنند وجود دارد. استفاده از این دستگاه‌ها عملیات بسته بندی را با دقت و سرعت بیشتری انجام می‌دهد. اما تهیه آن برای کسب و کارهای کوچک چندان مقرون به صرفه و اقتصادی نیست.

خرید استرچ پالت بند

استفاده از نایلون استرچ پالت بند یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های بسته بندی در کارخانه‌ها و کسب و کارهای مختلف است. اما برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از نایلون استرچ پالت بند بگیرید، باید این محصول را از یک تولیدی مطمئن تهیه کنید. نایلون استرچ پالت بند در ابعاد، اندازه‌ها، رنگ‌ها و ضخامت‌های مختلفی تولید و عرضه شده و قیمت آن هم به این موارد بستگی دارد. برای خرید انواع شفاف و رنگی پالت استرچ بسته بندی در ابعاد گوناگون، با کیهان پلاستیک در تماس باشید. همچنین جهت خرید این محصول از این قسمت اقدام کنید. 

دکمه بازگشت به بالا