استانها

راه‌یابی گروه نماهنگ و همنوازی لامرد فارس به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی_هنری امید فردا

راه‌یابی گروه نماهنگ و همنوازی لامرد فارس به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی_هنری امید فردا

به گزارش خبرنگار آپارات نیوز از شهرستان لامرد فارس؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لامرد گفت: پس از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره جشنواره فرهنگی-هنری امید فردا، دو گروه هنری نماهنگ دانش آموزی و همنوازی از شهرستان لامرد موفق به راهیابی به مرحله کشوری این جشنواره شدند.

رستگار تقویت و توسعه ظرفیت های فرهنگی و هنری دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره خواند و افزود: در این جشنواره که هر ساله برگزار میشود مناطق و نواحی مختلف آثار دانش آموزان خود را پس از ارزیابی های مدرسه ای و منطقه ای به شیراز در قالب «مرحله استانی» ارسال می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در مرحله استانی نیز آثار برتر مورد ارزیابی قرار میگیرد و اثرهای برتر به مرحله کشوری جشنواره معرفی می شوند که بحمدالله در سال تحصیلی جاری دو گروه همنوازی و نماهنگ از دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی نمونه دولتی خدیجه کبری (س) لامرد، در مرحله استانی پس از نمایشی عالی، شرایط حضور در جشنواره کشوری این رویداد را کسب کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی لامرد با بیان اینکه برای نخستین بار این مهم در لامرد محقق شده است تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش لامرد برنامه ریزی لازم جهت حضور موفق دانش آموزان در مرحله کشوری جشنواره امید فردا را فراهم کرده است لذا امیدواریم بهترین ها برای دانش آموزان لامردی محقق گردد.

دکمه بازگشت به بالا