راه اندازی سامانه صدور مدارک و احکام درجه نجاتگری سازمان امداد و نجات

معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از راه اندازی سامانه جدید صدور مدارک و احکام نجاتگری با هدف تسهیل و تسریع در فرآیند صدور احکام و گواهی ها خبر داد.
به گزارش آپارات نیوز سعید متانی معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در راستای بهبود فرآیندهای اجرایی و ارتقای سطح خدمات به اعضای داوطلب معاونت برنامه ریزی توانمندسازی و مهارت افزایی سازمان امداد و نجات با همکاری معاونت منابع انسانی و پشتیبانی اقدام به طراحی و راه اندازی سامانه احکام صدور مدارک و احکام نجاتگری کرده است.
وی ادامه داد: این سامانه در پی برگزاری کمیته های استانی از سیزدهمین مرحله اعطا و ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران و همچنین شروع طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۱۴۰۴ و به منظور تسهیل در فرآیندهای اداری و عملیاتی اعضا طراحی و فعال شده است.
معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در طرح توسعه این سامانه ثبت و رصد تمامی فعالیت های عملیاتی آموزشی و سوابق درجه اعضا پیش بینی شده و علاوه بر این زیرساخت های ارتباطی این سامانه با سامانه های امدادیار و پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب اعضای داوطلب نیز فراهم شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ متانی افزود: از این پس صدور احکام درجات و گواهی های آموزشی و توان افزایی تنها از طریق این سامانه انجام خواهد شد و مبنای فعالیت اعضا در تمامی مراحل خواهد بود چراکه این اقدام در جهت ارتقای کارآمدی شفافیت و سرعت در فرآیندها و همچنین حمایت از فعالیت های داوطلبانه امدادگران و نجاتگران انجام شده است.
انتهای پیام