جامعه

ریزش مو؛ نشانه جدید کرونا!؟

ریزش مو؛ نشانه جدید کرونا!؟

یک متخصص بیماری مسری با تأکید بر اینکه تظاهرات بالینی کرونا به طور مداوم در حال تغییر است ، گفت: “Covide 19 حتی ممکن است باعث ریزش مو و طاسی شود اما نادر است.”

به گزارش آپارات نیوز دکتر. مسعود مردانی با بیان این که کرونا ویروس به هیچ وجه تضعیف نشده است ، گفت: “فقط تظاهرات بالینی بیماری تغییر کرده است.” با افزایش تعداد بیماران در جهان ، شاهد تظاهرات بالینی این بیماری متفاوت و متفاوت هستیم.

وی افزود: قبلاً می گفتیم تب مالت بیماری هزار چهره است اما اکنون باید بگوییم که Quaid بیماری 19 هزار چهره ای است حتی می تواند باعث ریزش مو و طاسی شود ؛ بدیهی است که نادر است.

آقایان ادامه داد: مدتی پیش ، به عنوان مثال ، سندرم کاوازاکی سر و صدای زیادی ایجاد کرد و ما اعلام کردیم که این بیماری سالهاست که اتفاق می افتد ، و اکنون فقط معدودی از افراد مبتلا به تاج تشخیص داده شده است که مشابه سندرم کاوازاکی است. در حالی که این دو بیماری متفاوت و متفاوت از یکدیگر هستند.

وی گفت: “ما و جهان بیش از چهار ماه در مورد Quaid 19 اطلاعات زیادی نداریم.” به همین دلیل هر روز اطلاعات بیشتری کسب می کنیم.

وی افزود: تاکنون هیچ واکسن کورو ویروس برای تزریق انسان در سرتاسر جهان در دسترس نیست و مردم باید مراقب باشند. خوشبختانه ، تلاش برای ایجاد واکسن. واکسن ایالات متحده ، که در تعداد محدودی مورد استفاده قرار گرفته و مجدداً در حدود 600 نفر آزمایش شده است ، نشان می دهد که این واکسن ایمنی است و می تواند در جلوگیری از کورو ویروس مؤثر باشد.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا