جامعه

زائران برای بازگشت به کشور عجله نکنند/تداوم ارائه خدمات موکب‌های ایرانی بعد از اتمام روز اربعین

زائران برای بازگشت به کشور عجله نکنند/تداوم ارائه خدمات موکب‌های ایرانی بعد از اتمام روز اربعین

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: زائران ایرانی سه تا چهار روز پس از اتمام اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی می کنند.

به گزارش آپارات نیوز ، امید کوثری فر گفت: در ابتدا برنامه ریزی شده بود تا از شش فرودگاه این کشور پروازها به عراق منتقل شود تا زائران اربعین حسینی منتقل شوند ؛ وی با توجه به افزایش متقاضیان سفر در سایر فرودگاههای کشور که امکان پرواز به آنها وجود داشت ، امکان پرواز به عراق وجود داشت ، وی گفت: به عنوان مثال ، در ابتدا قصد پرواز از کرمان به عراق را نداشت ، اما این در برخی استانهای شمالی مانند گیلان ، مازندران و گلستان امکان پذیر بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه طبق آخرین اظهارات ایرلاین های وارداتی و مشخص شده ، قیمت بلیط هواپیما به نجف بر اساس قیمت مصوب فروخته شده و هیچ ایرلاین ارائه نشده است ، افزود: “لطفاً توجه داشته باشید که فرودگاه نجف این یک فرودگاه خصوصی است و اجازه پروازهای متعدد را نمی دهد.

کوثری فر از زائران اربعین حسینی خواست زمان بازگشت خود را در ساعات پیک انتخاب نکنند زیرا این امر مشکلاتی از جمله کمبود پروازها را ایجاد می کند. مطابق برنامه پرواز تنظیم کنید تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی در یک برنامه رادیویی گفت که زائران می توانند چند روز پس از پایان اربعین به کشور بازگردند و برای بازگشت به این کشور عجله ای ندارند. گمان می رود راهپیمایی های ایرانی سه تا چهار روز پس از پایان اربعین به زائران خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا