جامعه

زاکانی: اخراج آمریکا از منطقه حاصل خون شهید سلیمانی است

زاکانی: اخراج آمریکا از منطقه حاصل خون شهید سلیمانی است

شهردار تهران گفت: حاصل خون شهید سلیمانی و سایر شهدا این بود که ملت های منطقه متعهد شدند شیطان بزرگ را از منطقه بیرون کنند.

به گزارش آپارات نیوز، علیرضا زاکانی امشب در مراسم یادواره شهید سلیمانی در سالن همایش های برج میلاد با بیان اینکه وقتی دین افیون انسان خوانده شد، انقلاب اسلامی وارد عرصه شد، گفت: شرق و غرب نمی توانستند چنین انفجاری داشته باشند. انقلابی و تمام تلاش خود را کردند تا این چراغ را خاموش کنند، اما مکتب حاج قاسم اجازه نداد دشمن به هدف خود برسد.

وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم مکتب کسی است که عبدالصالح خداست و مردم را دوست دارد و خود را فدای راه این ملت می کند. مدرسه حاج قاسم مدرسه پیروی از رهبری و خدمت به مردم است. دشمن می خواست به نام اسلام در منطقه جنایت کند اما مکتب حاج قاسم اجازه نداد. جریان صرفا اسلامی در منطقه با همت حاج قاسم و با وحدت شیعه و سنی شکل گرفت و دشمن از جریان حق شکست خورد.

زاکانی همچنین بر ادامه راه شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: شهدا برای همیشه چون خورشید می درخشند نتیجه خون شهید سلیمانی و سایر شهدا این بود که ملت های منطقه برای بیرون راندن بزرگان متحد شدند. شیطان از منطقه

شهردار تهران خاطرنشان کرد: خون حاج قاسم و یارانش مسیر شکوفایی جامعه بشری را تسهیل می کند. برای ادامه راه شهدا باید پای پرچمی که در دست دارند بایستیم. راه آمریکا شکست خواهد خورد و پرچم الله اکبر و الله اکبر بر کاخ های جهان افراشته خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا