جامعه

ساماندهی ۳۸ لکه صنعتی در استان تهران/ واگذاری واحدهای تملیکی غیرفعال

ساماندهی ۳۸ لکه صنعتی در استان تهران/ واگذاری واحدهای تملیکی غیرفعال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تعیین محدوده و ساماندهی 38 مکان صنعتی در استان تهران و همچنین واگذاری واحدهای مالکیتی غیرفعال و راکد تهران خبر داد.

حشمت الله عسگری در گفت وگو با آپارات نیوز. وی در تشریح ساماندهی سایت های صنعتی استان تهران گفت: با تعیین مساحت 38 سایت صنعتی در تهران ضمن جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، به طور قطع ساماندهی واحدهای صنعتی در این مناطق به زودی آغاز می شود.

وی افزود: تعیین حریم این مناطق اولین گام در دستور کار بخش اقتصادی است. بدون شک تعیین وسعت اماکن صنعتی استان با نظر استانداران و بدون در نظر گرفتن اغراق برای افزایش وسعت و با رعایت موافقت و همفکری مدیران انجام می شود.

وی ادامه داد: این سازمان براساس مصوبه هیئت وزیران در دستور کار قرار گرفت و پس از تصویب نهایی در شورای برنامه ریزی استان اعلام می شود.

معاون استاندار در بخشی دیگر از سخنان خود از واگذاری واحدهای غیرفعال تدارکاتی در استان تهران خبر داد و افزود: از 101 واحد تدارکاتی استان، 54 واحد غیرفعال و راکد هستند که به زودی در جلسه ای ویژه با هر یک از آنها بحث و تبادل نظر خواهد شد. بانک عامل علاوه بر بررسی نحوه واگذاری این واحدها با استفاده از سایت آغاز خواهد شد.

عسگری با تاکید بر تسریع در راه اندازی و واگذاری واحدهای تملک شده، افزود: در گام دوم راه اندازی واحدهای فعال تحت تدارکات نیز در دستور کار قرار می گیرد و نسبت به تکمیل راه اندازی این واحدها اقدام می شود. . با شروع راکد بودن واحدهای تدارکاتی بی شک در کوتاه مدت ظرفیت مطلوبی به بخش تولید و اشتغال استان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا