جامعه

سامه‌یح: مردم کرونا را سطحی نگیرند

سامه‌یح: مردم کرونا را سطحی نگیرند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی تاکید کرد: مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک از ورود کشور به سویه خطرناک کرونا جلوگیری کنند.

همایون سامیه در گفت وگو با آپارات نیوز، اظهار کرد: موج جدید کرونا در کشورهای مختلف وارد شده است که کشورهای اروپایی آن را تجربه می کنند، بنابراین این موضوع مختص کشور ما نیست.

نماینده مردم گلیمیان در شورای اسلامی ادامه داد: البته خدا را شکر می کنیم که این طایفه فعلی ضعیفتر از آمیکرون است و امیدواریم تلفات کمتری داشته باشد اما عامل اصلی شیوع ویروس کرونا در ابتدا بوده است. مکان کسانی هستند که با واکسیناسیون موافق نبودند و واکسینه شدند، نه، و اغلب از بیماری حاد کرونری قلب رنج می برند، در این بین برخی از افراد هستند که به دلیل نقص سیستم ایمنی بدنشان تحت تاثیر واکسن قرار نگرفته اند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع کرونا را نباید سهل انگاری کرد، بلکه باید همه مسائل مربوط به کنترل این بیماری از جمله فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و بهداشتی را رعایت کرد. انجام شود، زیرا با افزایش تعداد مبتلایان با افزایش سویه جدید، احتمال جهش دیگری و ظهور سویه خطرناک وجود دارد، لذا از همگان خواهشمندیم که ماسک زده و پروتکل ها را رعایت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا