سبزاندیشی، عاملی کلیدی در پایداری مشاغل

آپارات نیوز / خراسان رضوی هوای گرم همیشه روز خوبی در خارج از خانه است ، اما هیچ کس متوجه نمی شود که افزایش دما ، قطب شمال را با سرعت نگران کننده ای ذوب می کند. همه ما عاشق استیک برای شام هستیم ، اما انکار می کنیم که دامداری منجر به جنگل زدایی در جنگل های بارانی آمازون می شود.

سبزاندیشی، عاملی کلیدی در پایداری مشاغل

به گفته این شرکت ، افزایش مصرف منابع مورد استفاده ما شرایط را تغییر داده است. این مصرف یک سناریو را برای جهانیان ایجاد کرده است که در آن خشکسالی های شدید و امواج گرما از یک سو ، بارندگی شدید و طوفان ها از طرف دیگر کل کشورها را نابود می کند.

علاوه بر این بلایا ، مدیریت پسماند خطر دیگری است که باید با آن کنار بیاییم. زباله ها برای ریختن و سوزاندن به کشورهای دیگر صادر می شوند. بیوتکنولوژی به جنگل زدایی و آلودگی خاک و آب زیرزمینی فشار وارد کرده است ، اما اقیانوس ها هنوز هم به معنای واقعی کلمه پر از زباله هستند.

با این حال ، ما تمایل داریم که آن را در خارج از خانه خود نادیده بگیریم زیرا متأسفانه آب و هوا با هوا متفاوت است. اگر از یک روز گرم و آفتابی در ساحل لذت می برید ، تشخیص زباله در دریا دشوار است. این واقعیت را فراموش می کنیم که پلاستیک کوچک در اعماق اقیانوس نادرترین گونه ها را از بین می برد.

عملکرد در پرتو تغییرات آب و هوایی

دانشمندان می گویند برای شروع سبز اندیشی دیر نیست. کار با نفوذ ، قدرت و رفاه در جامعه باید موفقیت آنها را نشان دهد ، زیرا مردم انتظار دارند این تغییر از آنها شروع شود. بیشتر مصرف کنندگان ترجیح می دهند درگیر شوند و متعهد به شغلی هستند که بر آگاهی از محیط زیست تأکید دارد.

اگر دولت و سایر ذینفعان در سطح وسیعی عمل کنند ، بیشتر مشاغل می توانند از حمایت خود برای اتخاذ استراتژی های سیاست سبز استفاده کنند. توافق نامه پاریس (در مورد تغییر اقلیم) هدف آن است که انتشار کربن را تا سال 2020 به نصف برساند و تا سال 2050 به صفر برساند.

کار باید گامهایی را برای دستیابی به پایداری بردارد ، جایی که هر کارمند بتواند در بهترین شرایط محیطی برای کره زمین کار کند. این تأثیر مثبت اجتماعی و زیست محیطی اقدامات پایدار انجام شده توسط کارمندان می تواند تأثیر مثبتی بر تجارت داشته باشد.

در اینجا چند روش برای سبز کردن کارمندان آورده شده است ، زیرا حتی مراحل کوچک می توانند در رسیدن به هدف بزرگتر نقش داشته باشند ، حتی اگر این مشاغل بزرگ باشند و نیاز به تغییرات بزرگی داشته باشند.

دستگاه های خود را خاموش کنید

در یک محیط اداری ، وسایل زیادی وجود دارد که همیشه روشن هستند. این روش بیشتر برای سرعت بخشیدن به کار است ، اما تفاوت زیادی نمی کند و تأثیر منفی روی محیط دارد.

از کاغذ استفاده نکنید

در حالی که برخی به روش سنتی به قلم و کاغذ اعتماد می کنند ، اگر لپ تاپ یا کامپیوتر داریم باید از آن استفاده کنیم! کاغذ به شما احساس رسمیت و محیط کار می دهد ، اما به شما امکان می دهد به طور منظم از چاپگرها نیز استفاده کنید. کارمندان می توانند در لپ تاپ خود از گزینه هایی مانند ویرایش / اشتراک اسناد ، ایمیل ها و سیستم عامل های ذخیره سازی مانند Google Drive استفاده کنند.

استفاده از فناوری در محل کار می تواند مصرف کاغذ را محدود کرده و محیطی سبزتر ایجاد کند.

بسته بندی محصول را تغییر دهید

بسته بندی سبز هر نوع بسته بندی است که به راحتی برای افراد و محیط زیست قابل بازیافت و ایمن است. چنین بسته بندی هایی ممکن است شامل پلاستیک های بیو پلاستیک ، پلاستیک های گیاهی ، کاغذ بازیافتی ، مقوا بازیافت شده و موارد دیگر باشد.

چند پیشنهاد ساده

شرکت شما ممکن است به کارمندان پیشنهاد کند لباسهایی از الیاف ارگانیک درست کنند و از لباسهای ساخته شده از الیاف مصنوعی استفاده نکنند ، زیرا الیاف میکرو الیاف منبع اصلی آلودگی هستند.

کارمندان خود را به استفاده از وسایل نقلیه عمومی هنگام رانندگی به محل کار ، دوچرخه سواری یا پیاده روی تشویق کنید. این باعث کاهش انتشار CO2 با پ 20 در روز و صرفه جویی در هزینه سوخت می شود.

طبق این کنوانسیون ، مشاغل باید نظارت بر کاهش ضایعات منجر به کاهش آلودگی یا استفاده از مواد شیمیایی داشته باشند و روش های سبز می توانند به ارائه آمار بهتر کمک کنند.

مشاغل می توانند بیشتر وقت خود را صرف کمک به برنامه های سبز محلی یا منطقه ای ، بانک های مواد غذایی یا هر رویداد اجتماعی سازگار با محیط زیست کنند که به دستیابی به اهداف پایداری کمک می کند.

سبز شدن همیشه یک فعالیت تجاری خوب است ، بنابراین سعی کنید امروز با کسب و کار خود کمی مسئولیت محیط زیست داشته باشید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا