جامعه

سلام هنری به مدافعان سلامت

سلام هنری به مدافعان سلامت

با استقبال از روز پرستار و با هدف ارج نهادن به مقام والای سفیران سلامت، موسسه صبا با برپایی نمایشگاهی از آثار خوشنویسی «کاوه تیموری» به سیمرغان سپیدبال سلامت و پرستاران عزیز خوش آمد می گوید.

به گزارش آپارات نیوز، با اشاره به کار ارتباطی موسسه فرهنگی هنری صبا – وابسته به فرهنگستان هنر – نمایشگاه “سلام بر پرستار سفید پوست” عصر چهارشنبه (17 آذر 1300) ساعت 15:00 در. خیال. گالری.

در این نمایشگاه 26 اثر خوشنویسی در قالب خط نستعلیق به نمایش گذاشته شده است که همگی با مضمون اشعاری سروده شده اند که به بیان ایثارها، نثارها، عشق ها و حماسه های عاشقانه این فرشتگان سپیدپوش و مدافعان سلامتی می پردازند و مقام شامخ را ارج می نهند. از پرستاران کشور

آثار ارائه شده حاصل فعالیت های این هنرمند در یک سال گذشته است. وی گزیده ای از شعرهایی از جمله افشین علا، عباس براتی پور، رضا اسماعیلی، زنده یاد محمدحسین بهجتی، زنده یاد دکتر را سروده است. قاسم رسا، سعید بیابانکی، مصطفی محدثی، بابک نیک طلب، مهدی الماسی، مرتضی مرادپور و… بخش های خط به صورت رشته ای نوشته می شوند.

«درود بر پرستاران سپید» همزمان با ولادت حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر و پرستار بزرگ کربلا و با همکاری سازمان نظام پرستاری کشور برگزار می شود.

کاوه تیموری جامعه شناس فرهنگی است و بیش از 35 سال است که به طور جدی به خوشنویسی می پردازد. برگزاری 15 نمایشگاه در داخل و خارج از کشور، تدریس، تحقیق و نگارش مقالات تخصصی مرتبط با موضوع خوشنویسی و جامعه شناسی هنر نمونه ای از تلاش های وی است.

همزمان با برپایی نمایشگاه، از آلبوم نفیس آثاری که توسط معاونت پرستاری وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری منتشر شده، رونمایی می شود.
صبا از 17 تا 21 آذرماه با حضور تمامی علاقه مندان و بازدیدکنندگان در پرستار سپیدبالان و با طنین نستعلیق ایرانی و هنر تذهیب پذیرایی از خوشنویسان کاوه تیموری خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا