جامعه

شروع مشاغل “غیر ریسک پذیر” ، مشروط بر تعهد / اعلام نمونه هایی از اتحادیه های پرخطر

شروع مشاغل "غیر ریسک پذیر" ، مشروط بر تعهد / اعلام نمونه هایی از اتحادیه های پرخطر

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور بازرگانی تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کورونا ، اقدام اتحادیه مشروط به ثبت نام و تعهد به اجرای استانداردهای بهداشتی است که به تصویب وزارت بهداشت رسیده است.

حسین مدرس خیابانی در مصاحبه با آپارات نیوز اظهار داشت: همانطور که در اطلاعیه شماره 4 کمیته اطلاعات ستاد ملی کورونا ضد کرنا ذکر شد ، اتحادیه ها می توانند شروع به ثبت نام کرده و از اجرای دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کرونا در برنامه هوشمند فاصله شروع کنند. کار کردن

معاون وزیر صمت گفت: ضمن ابراز قدردانی از حمایت از مردم در محدود کردن ترافیک غیرضروری و تأکید بر لزوم ادامه اجرای مسافت اجتماعی به عنوان مهمترین راه کنترل بیماری همه گیر کوراو ویروس که توسط وزارت بهداشت برای مقابله با هاله تأیید شد ، “شروع کار” غیر خطرناک ” مقدمه تعهد به اجرای دستورالعمل های بهداشت از 23 آوریل در استان های کشور و از 30 آوریل در تهران است.

مربی خیابانی اضافه کرد: برای شروع مشاغل کم خطر در برنامه ریزی از راه دور هوشمند ، کلیه واحدهای اتحادیه از صبح جمعه (22 فروردین) می توانند از سامانه salamat.gov.ir برای دریافت دستورالعمل های بهداشتی در محیط کار ، کارمندان ، مشتریان استفاده کرده و تعهدات را به صورت الکترونیکی تأیید کنند تا از رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا استفاده کنند. .

وی اظهار داشت: “پس از تأیید تعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با e-corona و به دست آوردن نماد سلامتی از طریق سامانه salamat.gov.ir و نصب آن در واحد اتحادیه آنها ، اتحادیه ها می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.”

این معلم خیابانی اضافه کرد: “براساس هماهنگی با وزارت بهداشت ، دستورالعمل های بهداشت محیط کار ، کارکنان و مشتریان برای کلیه مشاغل و اتحادیه ها برای مقابله با هاله ، در سیستم markazsalamat.behdasht.gov.ir در کلیه اتحادیه ها ، مردم و برنامه ریزی موجود است.” لازم است اجرای این دستورالعمل هایی که طی روزهای آینده به اطلاع عموم می رسد ، نظارت و بررسی شود.

به گفته معاون وزیر سمات ، کلیه واحدهای تولیدی در بخشهای مختلف صنفی ، صنفی ، توزیع و خدمات فنی که از ابتدای بحران کرونا برای تأمین نیازهای عمومی مردم از جمله غذا ، خدمات فنی و لوازم خانگی و خانگی فعالیت دارند. خدمات عمومی هنوز هم تحت نظارت ارتباطات بهداشت مجاز به فعالیت در این مناطق هستند.

وی تصریح کرد: “فعالیت های اتحادیه که از ابتدای بحران ویروس کرونا به دلیل شرایط محیطی و جمع شدن جمعیت در آن واحدها اعلام و بسته شده است ، تا زمانی که وزارت بهداشت عادی سازی شرایط را اعلام کند ، ادامه خواهد یافت.”

به گفته وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، فعالیت های پرخطر برای تکثیر تاج در اتحادیه ها شامل آرایشگاه های زن و مرد ، رستوران ها ، سالن های پذیرش ، سالن های رویداد ، استادیوم ها ، مراکز تفریحی ، سالن های ورزشی ، کافه ها ، کافه ها ، آلتریا ، محل اقامت ، هتل ها ، استخرهای شنا ، سونا ، سالن های بدنسازی ، سالن های ماساژ و باشگاه ها است. نمایشگاه های سینمایی ، جشنواره ها ، نمایشگاه های هنری و فرهنگی.

سرانجام ، معاون وزیر صمت از کلیه واحدهای تولیدی که تاکنون برای تأمین معیشت مردم کار کرده اند ، تشکر کرد و بر لزوم توجه و اجرای دستورالعمل های بهداشتی که به اتحادیه های کم خطر ابلاغ می شود تأکید کرد که در روزهای آینده بازگشایی خواهند شد. .

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا