جامعه

شرکتهای پشتیبانی را تحت تأثیر هاله / پیگیری کار فعلی قرار دهید

شرکتهای پشتیبانی را تحت تأثیر هاله / پیگیری کار فعلی قرار دهید

استاندار تهران با اشاره به لزوم حمایت از شرکت های متاثر از وضعیت Corona ، بر لزوم حفظ اشتغال فعلی تأکید کرد.

انوشیروان محسنی بندابی با اشاره به خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: “یکی از اقدامات مؤثر و کارآمد برای از بین بردن چرخه بیولوژیکی کورو ویروس ، نظارت بر فاصله جسمی و اجتماعی است که در تهران تا 20 آوریل و در سایر استانها به عنوان مسافت ادامه دارد.” کار هوشمند

وی ادامه داد: برای کنترل و كنترل این بیماری در دنیا دو آزمایش وجود دارد كه یكی از آنها انجام آزمایشات بسیاری به رهبری كره جنوبی و آلمان در این زمینه است و دیگری استراتژی ماندن در خانه و از بین بردن چرخه انتقال ویروس. راه حل دوم در کشور ما به اجرا در آمده است که تمرکز و نظارت بر این استراتژی مؤثر است.

سپس استاندار تهران گفت: تهران از ویژگی های ویژه ای برخوردار است از یک طرف برخی مسافران هنوز به طور کامل برنگشته اند. از طرف دیگر ، به دلیل وجود جمعیت زیاد و تراکم جمعیت در مقایسه با استانهای دیگر ، تهران به دلیل این مسائل شرایط ویژه ای دارد و در ادامه دانشگاه ها و مسئولان علوم پزشکی قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، محسنی بندابی با اشاره به فعالیت مراکز جامع خدمات درمانی اظهار داشت: “ما به مدت 16 و 24 ساعت 69 مرکز خدمات جامع سلامت داریم ، اما نگرانی هایی در مورد بازگشت مسافران وجود دارد که تا چند روز آینده وضعیت را مشخص می کند.”

وی اظهار داشت: با توجه به خدمات پزشکی در استان تهران ، 146 مرکز پزشکی وجود دارند که بیماران قلبی و عروق بیماری کرونا را پذیرش و معالجه می کنند که اصلی ترین فعالیت در 29 بیمارستان عمومی است و هیچ گونه محدودیتی در پذیرش بیماران قلبی قلب وجود ندارد.

در پایان ، استاندار تهران با تأکید بر حمایت از شرکت ها اظهار داشت: دو اقدام مهم در حال انجام است که یکی از آنها نظارت بر وضعیت بیمه بیکاری است که تاکنون بیش از 60 هزار نفر در استان تهران بیمه بیکاری ثبت کرده اند و دیگری ارائه حداکثر پشتیبانی و کمک به شرکت ها است. آسیب دیده برای کمک به حفظ شغل فعلی.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا