جامعه

شهرآورد ۹۸ در امنیت کامل برگزار شد

شهرآورد ۹۸ در امنیت کامل برگزار شد

رئیس پلیس پایتخت از برگزاری امنیت کامل پایتخت ۹۸ پایتخت خبر داد.

به گزارش آپارات نیوز، سردار حسین رحیمی در پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در خصوص امنیت این دیدار گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و همکاری خوب تماشاگران، بازی در امنیت کامل برگزار شد و مسائل امنیتی خاصی وجود نداشت. . ایجاد شده.”

وی با بیان اینکه از صبح امروز ماموران نیروی انتظامی در محورهای منتهی به ورزشگاه و همچنین داخل ورزشگاه برای مدیریت ترافیک و تامین امنیت داخل ورزشگاه و پارکینگ مستقر شدند، گفت: راهروهای منتهی به آنجا حضور داشتند و برای برقراری نظم وارد عمل شدند. و امنیت

رحیمی همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: در این دو روز پلیس سه ماموریت سنگین را برعهده دارد و البته خوشحالیم که خداوند توفیق خدمت به مردم را به ما داده است. یکی از این موارد تامین نظم و امنیت بهشت ​​زهرا و جاده های منتهی به آن در آخرین پنجشنبه و جمعه سال است و امروز پنجشنبه شاهد حضور پرشمار شهروندان در این منطقه بودیم. مناسبت دوم شهرآورد و مناسبت بعدی جشن میلاد حضرت ولیعصر(عج) است که پلیس برنامه ریزی های لازم را برای آن انجام داد.

گفتنی است دربی هشتاد و هشتم تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید و امتیازات این دیدار بین دو تیم پرسپولیس و استقلال تقسیم شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا