بین الملل

شولتس: اتحادیه اروپا باید خودش را برای گسترش آماده کند

شولتس: اتحادیه اروپا باید خودش را برای گسترش آماده کند

شولتز که برای شرکت در نشست رهبران اتحادیه اروپا به بروکسل سفر کرده است، گفت: ما باید شرایطی را برای اوکراین ایجاد کنیم تا به روشی امیدوارکننده به جلو حرکت کند، و همچنین باید درک کنیم که باید برای گسترش توسعه آماده باشیم. به نقل از رویترز. .

صدراعظم آلمان که کشورش از حامیان سرسخت اوکراین است، افزود که برای یک اتحادیه بزرگتر، مذاکرات بیشتری باید توسط اکثریت انجام شود.

پارلمان اروپا امروز (پنجشنبه) جلسه ویژه‌ای را در مورد موضوع نامزدی اوکراین در صحن علنی پارلمان اروپا در بروکسل و در راستای حمایت کامل از نامزدی اوکراین و مولداوی با قطعنامه‌ای از چند موضوع که به تصویب خواهد رسید، برگزار کرد. تصمیم شورای اروپا در مورد نامزدی این دو کشور.

رهبران اتحادیه اروپا نیز امروز در بروکسل برای بحث در مورد مسائل اشتغال، به ویژه عضویت اوکراین ملاقات کردند. نامزدی اوکراین و مولداوی هفته گذشته توسط مقامات ارشد اروپایی اعلام شد.

روندی سریع و غیرعادی ناشی از بحرانی که تنها یک هفته به رهبران اروپایی فرصت داد تا اسناد ارائه شده توسط دو کشور را بررسی کنند. اسنادی که فوق العاده بود و به سرعت توسط مقامات اوکراینی و مولداوی به مقامات اتحادیه اروپا تحویل داده شد.
شواهد نشان می دهد که تمامی 27 کشور عضو اتحادیه اروپا در مورد اعطای وضعیت نامزد به اوکراین و مولداوی توافق دارند.

311311

دکمه بازگشت به بالا