بین الملل

عارف محمدی و رضا عباسی به دیدار فینال راه یافتند

در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب؛

عارف محمدی و رضا عباسی به دیدار فینال راه یافتند

مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب از ظهر امروز جمعه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد که از ۴ نماینده کشورمان، ۲ کشتی گیر به دیدار فینال و یک کشتی گیر به دیدار رده بندی راه یافتند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب از ظهر امروز جمعه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد که از ۴ نماینده کشورمان، ۲ کشتی گیر به دیدار فینال و یک کشتی گیر به دیدار رده بندی راه یافتند.

در این مسابقات عارف محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم و رضا عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز راهی دیدار رده بندی شد.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۱ ویتالی اریومنکو از مولداوی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر ۱ (سه اخطاره) پریکا دیمیتریویچ از صربستان را برد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. عارف محمدی دیگر نماینده کشورمان که در آن سوی جدول قراردارد، در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ آکر اشمید العبیدی از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل ساگار از هند به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این با نتیجه ۷ بر ۶ ایوان لیزاتوویچ از کرواسی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال به مصاف طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر آدام پویلیک از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۷ هاوارد یورگنسن از نروژ را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عباسی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل آدوماس گریگالیوناس از لیتوانی به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با هوسیوتیو از چین کشتی می‌گیرد. دانیال سهرابی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ ماماداسا سیلیا از فرانسه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب لوییز اورتا سانچز قهرمان المپیک از کوبا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف چینی، سهرابی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق امشب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا