عدم دسترسی زمینی به ۱۲۰ روستای سیل‌زده جنوب کرمان 


آپارات نیوز/ کرمان استاندار کرمان با اشاره به گستردگی سیل گفت: برخی مناطق جنوب صعب العبور و باتلاقی است به طوری که برای 120 روستا هنوز دسترسی به زمین وجود ندارد.

عدم دسترسی زمین به 120 روستای جنوب کرمان

علی زینیوند شامگاه 30 دی در جمع خبرنگاران در جیرفت گفت: امروز 6 فروند بالگرد ارتش، سپاه و جمعیت هلال احمر به این روستاهای منطقه خدمات رسانی کردند. است.
استاندار کرمان با بیان اینکه امیدواریم راه دسترسی روستاها به زودی بازگشایی شود، گفت: اما با توجه به حجم باتلاق ها در منطقه جازموریان، دسترسی به این روستاها در روزهای آینده ممکن است با مشکل مواجه شود.
او توپوگرافی، نوع خاک و غیره را دارد. جنوب استان را تشریح کرد و گفت: حجم دو بارندگی اخیر در برخی شهرهای استان به حدود 500 میلی متر و در ارتفاعات جبالبارز حدود 280 میلی متر در سه شنبه شب داشتیم.
زینی وند گفت: به دلیل اینکه در روزهای آینده احتمال بارندگی وجود دارد، به سرعت در حال تعمیر سدها و لایروبی رودخانه ها هستیم.
وی گفت: با نظر مساعد وزیر کشور، وزیر نیرو و معاون اول رئیس جمهور، مصوب شد که در اسرع وقت یک مطالعه چند جانبه بلندمدت و با اقدامات اساسی که قابل توجه است آغاز شود. نیاز به اعتبار دارد، ممکن است منطقه تا حدی دچار سیلاب شود.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا