جامعه

عقیده تاج گذاری در مورد اجرای طرح ترافیک از روز شنبه آغاز می شود



عقیده تاج گذاری در مورد اجرای طرح ترافیک از روز شنبه آغاز می شود

رئیس ستاد تاج گذاری در تهران گفت: با توجه به پتانسیل احتقان در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و شلوغی افرادی که در کنار یکدیگر نشسته اند ، احتمال شیوع و شیوع بیماری نیز افزایش می یابد. بنابراین پیشنهاد ما اجرای برنامه ترافیک در این زمان نیست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، دكتر زالي در حاشيه جلسه امروز ستاد عمليات اداره كورنا در تهران اظهار داشت: “براساس مصوبات امروز مقرر شد معتادان به كمك سازمان بهزيستي و با مشاركت دستگاه هاي اجرايي قانون جمع آوري و قرار گيرند.” البته این اقدام طبق پروتکل بهداشتی اعلام شده در این رابطه انجام شده است و به دلیل اهمیت این موضوع ، مقرر شده است موضوع معتادان به مواد مخدر ساماندهی شود که توسط ستاد ملی بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به نقض دستورالعمل های حضور کارمندان در شرایط فعلی و گسترش هاله ، اظهار داشت: نقض این دستورالعمل ها و تأیید حضور همه کارمندان این مجموعه کاملاً مغایر با قوانین است و امروز پس از مذاکره با سازمان بازرسی است. کل کشور بخشنامه ای را برای مدیران صادر می کند که تحت نظارت و جستجوی هرگونه تخلف قرار می گیرند.

کاپیتان قرارگاه تاج گذاری به بررسی طرح ترافیک موضوع دیگری برای بحث در جلسه امروز اشاره کرد و این باعث فشار غیر متعارف بر ناوگان حمل و نقل می شود و خاطرنشان کرد: “به دلیل احتمال ازدحام بیش از حد در ناوگان حمل و نقل عمومی”. نشستن در کنار شدیدتر خطر شیوع بیماری را افزایش می دهد. بنابراین پیشنهاد ما اجرای برنامه ترافیک در این زمان نیست.

دکتر زالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد مشتریان بیمارستان در کلینیک های داخلی و خارجی و بخش های خصوصی در روزهای اخیر گفت: “همانطور که انتظار داشتیم پس از بازگشت مسافران نوروزی ، با این تعداد در تعداد بیماران روبرو شدیم و امروز چهارمین روز تغییر است.” ما تعداد مددجویان بیمارستان را افزایش خواهیم داد و تجزیه و تحلیل های دقیق تری را در این زمینه در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، زالی توضیح داد: اگر امروز به طور غیر ضروری در شهر حضور یابیم ، بار این حضور بصورت میانگین بین 4-5 روز در قالب افزایش تعداد مددجویان در بیمارستان ها و بعد از دو هفته مشخص می شود. موارد بسیار بد در بخش های خاص خود را نشان می دهد. بنابراین ما هنوز باید در خانه بمانیم و از ترافیک غیرضروری خودداری کنیم.

انتهای پیام


این مقاله به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت آپارات نیوز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا