جامعه

فلاحی: آموزش‌وپرورش گروه‌هایی را برای ارزیابی محتواهای درسی تعیین کند

فلاحی: آموزش‌وپرورش گروه‌هایی را برای ارزیابی محتواهای درسی تعیین کند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تغییر محتوای کتب درسی نیازمند یک پروسه طولانی است، گفت: ما محتوای تولیدی زیادی داریم و آموزش و پرورش باید گروه هایی را برای ارزیابی این موضوعات تعیین کند.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت وگو با آپارات نیوز، در خصوص تغییر محتوای کتب درسی دانش آموزان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: بحث محتوای کتب درسی از دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری بوده است. مبتلایان، که البته نیاز به یک پروسه طولانی دارد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اکنون نهادهایی هستند که محتوای خوبی تولید کرده اند، گفت: به نظر می رسد آموزش و پرورش نیاز به فراخوانی و تعیین گروه هایی برای ارزیابی این موضوعات دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان گفت: محتوای تولیدی زیادی داریم اما باید بتوانیم این محتوا را با محتوای موجود جایگزین کنیم چرا که این موضوع یکی از محورهای تغییر و تحول است که انشاالله به حقیقت می پیوندند.

فلاحی در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به موضوع تغییر محتوای کتاب های درسی ورود کرده است، گفت: فعلا خیر، اما باید به این موضوع ورود کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا