استانها

قالیباف می‌تواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد

نیکزاد: قالیباف می‌تواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: قالیباف می‌تواند هم راه شهید رئیسی را ادامه دهد و هم بر مباحث کلی کشور و سیاست خارجه مسلط باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آپارات نیوز، علی نیکزاد، قائم مقام ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی جوانان قالیباف با تاکید بر اینکه ادامه راه شهید رئیسی در اردوگاه انقلاب باید شکل بگیرد، گفت: باید راه آن رئیس جمهور عزیزی که بر مبنای حکمرانی در نظامی سیاسی با محوریت اخلاق، تواضع، تدین، مردم داری مردم باوری، مجاهدت،  سلامت فکری و اخلاقی، در تلاش بود تا در خدمت مردم باشد، ادامه پیدا کند.

وی اظهار کرد: تمام دغدغه رئیس جمهور شهیدمان این بود که بتواند مشکلات و معضلات که در عرصه‌های سیاسی اقتصادی و اجتماعی به‌ویژه در حوزه معیشت، مسکن و ازدواج وجود دارد را برطرف کند و کشور را به قله بالندگی در امر ناترازی‌ها و همچنین کنترل تورم، افزایش ارزش پول ملی، ساخت مسکن صادرات و واردات و مباحثی که بتواند رفته و آسایش را برای مردم به ارمغان آورد، برساند.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: عزیزان ما الان در اردوگاه انقلاب حضور دارند و قطعاً کسی می‌تواند این راه را ادامه دهد که کشور، منطقه و مباحث کلی را بشناسد و بر قوانین برنامه و بودجه اشراف داشته باشد و کارهای صنعتی، عمرانی و سرمایه گذاری، بورس، سیاست داخلی و خارجی و تعامل با کشورهای همسایه را بشناسد. از نظر ما از این باب آقای قالیباف می‌تواند هم راه شهید رئیسی را ادامه دهد و هم بر مباحث کلی کشور و سیاست خارجه مسلط باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا