جامعه

قدردانی تندگویان از جوانان مدافع سلامت در عزاداری حسینی

تندگویان از جوانان مدافع سلامتی در سوگ حسینی قدردانی می کند

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از فعالیت ها و تلاش های جوانان برای برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) قدردانی کرد.

به گزارش آپارات نیوز ، محمدمهدی تندگویان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جوانان آزاده کشور ، من به شما افتخار می کنم که در این سن و با سازگار شدن با شرایط سخت این روزها ، ثابت کردید که عمق پیام قیام حسین و عاشورا را دریافت کرد.
وی می افزاید: “شاید شرایط امسال فرصتی بود تا همه بفهمند که عزاداری حسین نمایش سالانه ای نیست که اکنون قابل اجرا نیست ، بلکه این قلب عاشقان است که با وجود همه سختی ها “حسین و یارانش در روزهای غم انگیز محرم همراه بودند.”
جوانان وطن ، به شما افتخار می کنم که در لبیک به دستور مقام معظم رهبری ، چنان آگاهانه و با صمیمیت در حرکت جوانان مدافعان عزاداران شرکت کردید و با برپایی چادرهای قطار حسینی ، شما تمام تلاش خود را برای اطمینان از سلامت داغدیدگان انجام دادند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان این یادداشت را ادامه می دهد: من افتخار می کنم که شما نذر خون ، ماسک و ضد عفونی کننده کرده اید. شما موارد بهداشتی را با مدیریت تهیه و توزیع کردید و نشان دادید که چگونه جوانان می توانند از زندگی و سلامت هموطنان خود محافظت کنند. نیازمندان را نگه دارید و سنت آزادی را به زانو در آورید.
وی سپس جوانانی که در زمینه تولید محتوای فضای مجازی فعالیت می کنند را برای عزادارانی که نمی توانند در مراسم عزاداری شرکت کنند ، توصیف کرد. با تشکر و اضافه کردن:
پاداش شما این روزها قطعاً با مالک است؛ دعای خوب برای هموطنان شما و چه جوانی ثروتمند این جوانان است.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا