اقتصادی

قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت

قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز، منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به حجم ذخایر و عرضه گسترده گوشت منجمد در کنار گوشت گرم وارداتی و داخلی، قیمت روند نزولی به خود گرفته است.

او نرخ هرکیلو ران و سردست گوسفندی منجمد را ۲۸۵ هزار تومان، ران و سردرست گوساله منجمد ۲۸۵ هزار تومان، لاشه گوسفندی ۲۸۵ تا ۲۹۰ هزار تومان، لاشه گوساله ۳۳۰ هزار تومان و لاشه گوشت داخلی را ۴۸۵ هزار تومان اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: پوریان با بیان اینکه مشکلات زیرساخت در شبکه توزیع از گذشته تاکنون مرتفع نشده است، افزود: اکنون تنها راهکار افزایش مراکز عرضه گوشت گرم وارداتی است که علاوه بر نقاط و محل های تعیین شده ثابت در روزهای پایانی سال مراکز عرضه سیار نیز ایجاد شود تا مردم در صف های طولانی نایستند.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی از کشورهای مبدا به ایران وارد می شود که در نهایت عرضه گسترده گوشت منجر به کاهش قیمت حتی کمتر از نرخ مصوب شده است.

او افزود: بنابر آمار سال گذشته واردات گوشت منجمد دو برابر افزایش یافت که براین اساس مصارف صنف و صنعت را به طور کامل تامین کردیم.

۲۲۳۲۲۵

کارگروه تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به پوشش اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد می‌پردازم. با داشتن دانش عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در حوزه اقتصاد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا