جامعه

لزوم دسترسی کشورها به محصولات استاندارد «هواشناسی هوانوردی»

لزوم دسترسی کشورها به محصولات استاندارد «هواشناسی هوانوردی»

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: دسترسی به اطلاعات و محصولات استاندارد بین المللی در بخش «هواشناسی هوانوردی» باید برای همه کشورها امکانپذیر باشد.

به گزارش آپارات نیوز، سحر تاج بخش امروز چهارشنبه در دیدار با رئیس دفتر منطقه ای ایکائو در خاورمیانه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سازمان هواشناسی کشور خدمات جوی گسترده ای به بخش هوانوردی ارائه می کند.

وی افزود: همه ایستگاه های هواشناسی فرودگاهی کشور دارای استاندارد سیستم مدیریت کیفیت بوده و خدمات جوی را مطابق با استانداردهای سازمان جهانی هواشناسی و سازمان هوانوردی جهانی ارائه می کنند.

رئیس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: سازمان هواشناسی کشور ظرفیت های خوبی در حوزه هواشناسی هوانوردی دارد و محصولات متنوعی برای کاربران این حوزه تولید و عرضه می کند.

تاج بخش در بخش دیگری به پیامدهای تغییر اقلیم به ویژه در حوزه هوانوردی اشاره کرد و گفت: ایکائو در راستای کاهش تولید دی اکسید کربن در جو اقدامات موثری انجام داده است که قابل تقدیر است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، وی ادامه داد: یکی از نگرانی های مهم عصر ما موضوع تغییر اقلیم و پیامدهای آن است که باید به صورت جدی در این باره اقدام شود.

انتهای پیام 

نویسنده تحریریه مقالات اجتماعی

تحقیقگر جامعه‌شناسی با تجربه در مطالعه تمدن‌ها و ارتباطات بین فرهنگ‌ها.
دکمه بازگشت به بالا