جامعه

لزوم گسترش الگوی مدیریت پسماند از مناطق موفق به دیگر نواحی شهری

لزوم گسترش الگوی مدیریت پسماند از مناطق موفق به دیگر نواحی شهری

معاون شهردار تهران گفت: “مدل مورد استفاده در منطقه 21 در زمینه پسماندهای خشک برای فرهنگ سازی از خانه ها ، محله ها و شهرهای منطقه طراحی شده است و یک تبلیغ غیر مستقیم برای آموزش و شناخت کودکان با این فرهنگ است. ”

به گزارش آپارات نیوز ، امروز مراسم افتتاح پروژه های خدمات شهری منطقه 21 تهران با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران برگزار شد. شهرداری ، رضا رجب زاده ، شهردار منطقه 21 و چند تن دیگر از مسئولین شهر. .D

جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در حاشیه این مراسم با اعلام اینکه یکی از مزایای بزرگ چنین پروژه هایی مشارکت و استفاده از ظرفیت شهروندان است ، گفت: بازنشستگان این منطقه درخواست مکانی برای استفاده از آن برای ورزش کرده است و ما این مکان را در اختیار آنها قرار دادیم و باید اشاره کنم که محل انجام چنین فعالیت هایی در شهرداری در واقع خالی است و ما باید تا آنجا که ممکن است در هماهنگی بین آنها نقش داشته باشیم. افراد و تلاش آنها برای حل مشکلات و نیازها شناسایی و حذف شوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران افزود: اقدامات پس گرفته شده در منطقه 21 در بحث بازیافت زباله و تفکیک منبع زباله های خشک فقط کار اداری نیست و مدیران شهرداری هنرمندانه از بحث بازیافت در منطقه خود اکشن می تواند به عنوان الگویی در سایر نقاط شهر مورد استفاده قرار گیرد.

بهرامی ادامه داد: مدلی که در منطقه 21 در زمینه زباله های خشک استفاده می شود برای فرهنگ سازی از خانه ها ، محله ها و شهرهای منطقه طراحی شده است و تبلیغ غیرمستقیمی برای آموزش و شناخت کودکان با این فرهنگ است. در این مورد دیده شده است و این اقدام ارزشمند است زیرا در کارهای اداری کمتر به این مسائل فرهنگی توجه می شود.

مشارکت عمومی؛ گم شدن حلقه فعالیتها و روابط شهری

رضا رجب زاده ، شهردار منطقه 21 نیز با بیان اینکه الگوی مدیریت شهری با مشارکت و حضور مردم الگوی پایداری است ، گفت: امروز مشارکت مردم حلقه مفقوده بسیاری از فعالیتها و شهرسازی است. روابط و ما باید بدانیم که مردم در همه چیز حضور دارند. “موفقیت بیشتر.

شهردار منطقه 21 افزود: تفکیک منبع زباله های خشک یکی از اقداماتی است که حضور مردم را جدی تر می کند و این مراکز در دوران تحصیل و فعالیت های شهری خود به کودکان به عنوان تولیدکنندگان آینده کشور کمک می کنند. به “فرهنگ رشد می کند و باعث می شود که کشور ما در آینده یکی از کشورهای توسعه یافته با آمار جداسازی بالا باشد.

رجب زاده با اعلام اینکه امیدواریم حضور خدمات شهری و هماهنگی امور شهرداری در تهران زمینه ساز توسعه بیشتر منطقه 21 شود ، افزود: شهرداری تهران در این دوره علاقه خاصی دارد و ستاد شهرداری موارد لازم را فراهم می کند. پشتیبانی و مجری نیز موظف است اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش وب سایت این شهر ، مسکن کارگران منطقه 21 به منظور تجلیل از کارگران فداکار و زحمتکش خدمات شهری و ارائه خدمات ویژه برای رفاه آنها افتتاح شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا