ورزشی

لیگ ملت های والیبال| ناظر مسابقه اجازه بازی به اسفندیار و احمدی نداد/ اعتراض ایران به کم کاری میزبان

لیگ ملت های والیبال| ناظر مسابقه اجازه بازی به اسفندیار و احمدی نداد  اعتراض ایران به کم کاری میزبان

ناظر مسابقه ایران و ایتالیا اجازه بازی به دو بازیکن کشورمان را نداد که این موضوع با اعتراض تیم ایران به اف‌ای وی بی همراه شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۱۲ امشب به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت. در این دیدار موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان امیرحسین اسفندیار و متین احمدی را در ترکیب ۱۴ نفره ایران جایگزین میثم صالحی و مصلح آبادی فراهانی کرد که این موضوع در سیستم وی آی اس فدراسیون جهانی ثبت شد ولی به دلیل عدم اعلام به موقع این موضوع از سوی راهنما و رابط تیم ایران و مسئولان کمیته برگزاری محلی به ناظر فدراسیون جهانی این تغییر مورد پذیرش ناظر قرار نگرفت و ناظر فدراسیون جهانی والیبال از حضور امیرحسین اسفندیار و متین احمدی در بازی با ایتالیا ممانعت کرد که این موضوع با اعتراض شدید تیم ملی والیبال ایران همراه شد.

این درحالی بود که در سیستم وی‌ای اس و سایت فدراسیون جهانی اسم امیرحسین اسفندیار و متین احمدی در فهرست ۱۴ نفره ایران مقابل ایتالیا قرار دارد.

بر اساس قوانین جدید فدراسیون جهانی در لیگ ملت‌ها هر تیم می‌تواند ۱۸ بازیکن را در لیگ ملت‌ها همراه خود داشته باشد که شب قبل از بازی پیش از اعلام بولتن روزانه باید تغییرات تیم‌ها در سیستم وی‌ای اس ثبت و به ناظر فنی اطلاع داده شود که تغییرات تیم ایران پیش از مهلت یاد شده در سیستم ثبت گردید و در سایت فدراسیون جهانی والیبال نیز نمایش داده شد ولی توسط کمیته برگزاری و تیم وی آی اس فدراسیون جهانی والیبال این تغییر به ناظر مسابقات اطلاع داده نشد که این موضوع منجر به جلوگیری از بازی اسفندیار و احمدی شد.

بدین ترتیب تیم ایران با ۱۴ بازیکن پیشین به مصاف تیم ایتالیا رفت که این موضوع با اعتراض کتبی تیم ایران به میزبان و کمیته برگزاری همراه شد

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا