ورزشی

مجوز حرفه ای استقلال لغو شد؟

مجوز حرفه ای استقلال لغو شد؟

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز؛ فرشید سمیعی از حضور و صحبت‌های علیرضا خانی در برنامه تلویزیونی آپارات نیوز عصبانی شده بود، در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به او گفت: «شما اخیرا خیلی فعال شده‌اید و همه جا حضور پیدا می‌کنید. قبلا می‌خواستید که از استقلال امتیاز کسر کنید و اکنون نیز می‌خواهید مجوز آسیایی استقلال را به خطر بیندازید. الان برای چه آمده‌اید؟ برای حذف مجوز آسیایی استقلال؟ کور خوانده‌اید آقا!»

صحبت‌های سمیعی درباره ادعای تخلف از سوی خانی در عقد چند قرارداد در باشگاه استقلال بوده که در گفت‌وگو با خبرگزاری آپارات نیوز مطرح کرده بود.

در این شرایط اخباری پیرامون موضوع مجوز حرفه‌ای استقلال مطرح شده که بهترین فرد در پاسخ به این موضوع زارعی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در فدراسیون فوتبال است. او در گفت‌وگویی کوتاه با “ورزش سه” بیان کرد: «ما این مسئله را بررسی خواهیم کرد. شواهد و مدارک را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا ببینیم چنین مسئله‌ای درست است یا خیر.»

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای افزود: «بعد از بررسی مدارک و اسناد اگر تخلفی احراز شود، موضع رسمی خواهیم گرفت و اعلام خواهیم کرد.»

257 251

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا