جامعه

محسنی بندپی: سفرهای غیرضروری موج جدید کرونا را متولد می‌کند

محسنی بندپی: سفرهای غیرضروری موج جدید کرونا را متولد می‌کند

یکی از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سفرهای غیرضروری موج جدیدی از تاج ایجاد می کند ، گفت: تاج جهش یافته بسیار خطرناک تر از سلف خود است و نوع جدید بیماری طیف وسیعی از کودکان ، نوجوانان و جوانان را درگیر می کند. مردم تهدید کردند. مردم.

به گزارش آپارات نیوز ، محمد علی محسنی بندپی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: “سفرهای غیرضروری موج جدیدی از تاج ایجاد می کند. تخریب Quid 19 نیاز به عزم ملی دارد. “افزایش تعداد بیماری های بیماری کرونا قلب ، زنگ بیداری برای اوج بیماری در تعطیلات آینده و شلوغی آخرین ماه سال است.”

وی ادامه داد: “عقل سلیم حکم می کند که ما بیش از هر زمان دیگری به پروتکل های بهداشتی پایبند باشیم.” دقیقاً مشخص نیست که شرایط کسانی که واکسن دریافت کرده اند چیست. در برخی از کشورهای پیشرفته ، افرادی که واکسن کرونا را دریافت کرده اند ، عود کرده اند. زیرا واکسن دریافتی ایمنی بدن در برابر ویروسی را که هر روز چهره جدیدی از خود نشان می دهد تضمین نمی کند و تاکنون واکنش های مختلفی را نشان داده است. “خرید واکسن کرونا از بازار جعلی خطرناک است و هیچ تضمینی برای کارایی آن وجود ندارد. ما باید هنگام خرید واکسن به توصیه های وزارت بهداشت عمل کنیم.”

محسنی بندپی تکرار کرد: ‘سیاست های منفعلانه با تاج ، دوره ها را شکل می دهد. خطر متوجه خریداران واکسن از بازارهای جعلی است. “تاج جهش یافته در حال حاضر در کشور بسیار خطرناک تر از نوع قبلی آن است ، نوع جدید بیماری که طیف وسیعی از کودکان ، نوجوانان و جوانان را تهدید می کند.”

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا