دانش و سلامت

مردم قم رعایت کردند، کرونا نزولی شد/ این روند باید ادامه داشته باشد

مردم قم رعایت کردند، کرونا نزولی شد/ این روند باید ادامه داشته باشد

آپارات نیوز / قم فرماندار قم بابیان اینکه کاهش میزان بستری شدن در بیمارستان ها و مرگ و میر در قم تحت الشعاع رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم قرار دارد ، اظهار داشت: “ما همچنان انتظار داریم مردم خوب و باهوش استان با اعمال محدودیت ها همراه شوند تا روند نزولی ادامه یابد. ”

بهرام سرمست امروز در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده برای اجرای محدودیت ها و اقدامات ریاضتی اعمال شده در قم ، روند بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در حال کند شدن است.

وی بابیان اینکه کاهش بستری شدن و مرگ و میر در قم در سایه انطباق با مسائل بهداشتی مردم است ، افزود: ما همچنان انتظار داریم مردم خوب و باهوش استان قم با اعمال محدودیت ها همراه شوند ، تا روند نزولی ادامه یابد. “

استاندار قم اعلام کرد: بر اساس قطعنامه مهمی که امروز در ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا تصویب شد ، تصمیم گرفته شد که از 11 نوامبر تا 11 دسامبر ، به مدت یک ماه ، کلیه پست ها ، به جز گروه شغلی یک ، ، شامل داروخانه ها ، مراکز بهداشتی و گروه ها می باشد. خدمات و فروشگاه های زنجیره ای که نیازهای مردم را تأمین می کنند حق کار تا ساعت 18:00 و تعطیلی ساعت 18:00 را دارند ، بنابراین ما با اعمال این محدودیت ها تاج را کاهش می دهیم.

سرمست گفت: انشا willingالله با اعمال محدودیت هایی شاهد کاهش بیماری عروق کرونا ویروس قلب در قم خواهیم بود ، در زمینه تردد خودرو موضوعی مطرح شده است که از ساعت 21:00 تا 04:00 محدود می شود تحقیقات بیشتر و سپس تصمیم گیری خواهد شد. “

وی خاطرنشان کرد: شیب ویروس کرونا در قم کاهش یافته است ، در کل کشور وضعیت قرمز وجود دارد اما اگر محدودیت ها را در قم ادامه ندهیم ، ترافیک انجام می شود.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا