مسئولان با گشاده رویی به حل مشکلات مردم بپردازند

مسئولان با گشاده رویی به حل مشکلات مردم بپردازند

مسئولان با گشاده رویی به حل مشکلات مردم بپردازند

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز استان چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری صبح امروز در جلسه مدیران شهرستان شهرکرد به عملکرد ۹ ماهه نخست سال جاری مدیریت‌شهری اشاره کرد و گفت: فراموش نکنیم که کارجمعی از مولفه‌های پیشرفت در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و زمانی که برخی مدیران استانی فرهنگ کار دسته جمعی را فرا گیرند، تمایل بیشتری نیز برای تلاش در جهت سازندگی چهارمحال و بختیاری بویژه مرکز استان شکل می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه مدیریت جهادی و وحدت باعث پیشرفت هرچه بیشتر استان می‌شود، افزود: خدمت‌رسانی به مردم اولویت در تمام کارها است که همین کار و تلاش عامل تحرک، نشاط و پیشرفت استان می‌شود.

مسئولان با گشاده رویی به حل مشکلات مردم بپردازند

وی با اشاره به اینکه مدیران‌کل آینده شما هستید و آینده این استان، کشور و این نظام را شما رقم خواهید زد، اظهار داشت: مردم امروز با مشکلات مختلفی درگیر هستند ما مسئولان باید بدانیم که مردم ولی نعمت ما هستند و بپذیریم که نگرانی و ناراحتی آن‌ها را ما نیز باید درک و تحمل کنیم و با خوش رفتاری و گشاده‌رویی به حل مشکلات آن‌ها اهتمام داشته باشیم.

حیدری گفت: دربِ اتاق مدیران باید همیشه به روی مردم باز و قدردان مردم باشیم، برای بهتر شدن رابطه مردم و مسئولان مسئولان با گشاده رویی به حل مشکلات مردم بپردازند خوب است که جلسات ملاقات عمومی مدیران شهرستانی به صورت مستمر و هفتگی برقرار شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در پایان افزود: چراکه در این جلسات انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظراتی از سوی مردم که اصلی‌ترین دریافت کنندگان خدمات ما می‌باشند، مطرح می‌شود که می‌تواند گره‌گشای امور باشد و فضا را به سمت ارتقای بهره وری، اصلاح امور و کاهش هزینه‌ها سوق دهد و از این رو، دربِ اتاق مدیران باید همیشه به روی مردم باز باشد.

46

دکمه بازگشت به بالا