جامعه

مشارکت اوقاف در کمک های مومنانه موجب اعتماد مردم به وقف می شود

به گزارش خبرگزاری آپارات نیوز قزوین؛ تکرار ضیافت همدلی بهار 1400 بهار در روز شنبه با حضور هدایت الله جمالی پور ، استاندار قزوین ، مدیرکل امور خیرین و امور خیریه ، مدیرکل کمیته امداد اضطراری امام خمینی ، شهردار قزوین ، رئیس شورای اسلامی ، هیئت امنای امامزاده حسین (ع) و جمعی از خیرین در باغ امامزاده حسین (ع) بازداشت شدند.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بخشش و نوع دوستی است و مسلمانان می توانند در برابر آموزه ها و مفاهیم عالی الهی صدقه و بخشش دهند تا از پیامدهای معنوی آن بهره مند شوند.

استاندار قزوین ، و اعلام کرد که ماه رمضان فرصت خوبی برای یادگیری درسهای خوبی است که می تواند راهی برای ادامه زندگی باشد.

beeld_2021_5_8-13_34_20_189_7WH

وی افزود: “ما باید مشکل نیازمندان را به عنوان مشکل خود ببینیم ، زیرا شکست در هر مشکلی می تواند مشکلات جامعه را افزایش دهد و اگر فقر در جامعه ایجاد شود و مورد توجه قرار نگیرد ، چالش های بزرگی را برای جامعه به وجود می آورد. “

جمالی پور ادامه داد: کرونا به بسیاری از مشاغل کوچک آسیب رسانده و بسیاری از خانواده ها به چالش کشیده شده اند و تحریم های ظالمانه دشمن باعث ایجاد مشاغل زیادی شده و واحدهای زیادی کاهش یافته و منجر به تورم شده است. افزایش دادن.

وی با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای ارائه خدمات و مشارکت در کارهای خیرخواهانه استفاده می شد ، یادآور شد: پس از تأکیدات مقام معظم رهبری اقدامات بزرگی در کشور انجام شد و شاید هیچ اطلاعاتی در دست نبود و بسیاری از خیرین در صورت به تصویر کشیدن صحیح به کار خود می آمدند. روح مردم را دیده است.

beeld_2021_5_8-13_34_22_377_85V

استاندار قزوین گفت: ما افراد و افراد دوست را دستگیر کرده ایم که اگر از این توانایی برای همدلی ، وحدت و همبستگی استفاده کنیم ، به دستاوردهای بزرگی می رسند.

وی گفت: چنین اقداماتی که توسط کمک های مالی انجام می شود اعتماد مردم را به کمک های مالی و نهادهای انقلابی جلب می کند و افراد بیشتری در این کار خوب مشارکت می کنند.

جمالی پور افزود: انتظار داریم خیرین نیازمندان را دستگیر کنند و معتقدند که دستگیری نیازمندان یک کار الهی است که اجر آن برای همیشه در نزد خداوند حفظ می شود.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا