عمومیکسب و کار برتر

مشکل اجرا نشدن بازی فورتنایت اندروید

بازی را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر جهان بدانیم و همین موضوع باعث شده است تا میلیون‌ها کاربر روزانه به سراغ این بروند. به ویژه بعد از انتشار ، محبوبیت بازی میان بازیکنان موبایل نیز دو چندان شد و اکنون شاهد استقبال طیف بزرگی از بازیکنان از ساخته اپیک گیمز هستیم. با این حال،‌ به ویژه در ایران با توجه به تحریم‌های اجرا شده توسط اپیک گیمز، کاربران تنها با انجام مجموع کارهایی می‌توانند لانچر اندروید این بازی را از سایت اپیک گیمز دانلود کنند و به تجربه‌ی فورتنایت بپردازند. در این مقاله قصد داریم تا به صورت مرحله به مرحله نحوه نصب Fortnite روی اندروید را آموزش دهیم.

مشکل اجرا نشدن بازی فورتنایت اندروید

برخلاف فروشگاه‌هایی مانند گوگل پلی، گلکسی‌ اپ موقعیت کاربران را با شناسایی سیم‌‌کارت انجام می‌دهد. به همین دلیل فروشگاه فارسی گلکسی اپ، بازی فورتنایت را برای نصب به کاربران نمایش نمی‌دهد. از طرفی اپیک گیمز تحریم‌های ضد ایران را اجرا کرده است و در نتیجه برای دانلود بازی فورتنایت باید آی‌پی خود را به کشوری به غیر از ایران تغییر دهید. دارندگان گوشی‌های گلکسی به دلیل تحریم‌ها، بازی فورتنایت در نسخه فارسی نرم‌افزار گلکسی اپ منتشر نشده است

با اجرای بازی، اکنون نوبت به دانلود دیتای دو گیگابایتی بازی می‌رسد که برای دانلود دیتا نیز باید حتما آی‌پی غیر از ایران داشته باشید. بعد از دانلود دیتا، دیگر می‌توانید نرم‌افزار تغییر آی‌پی را ببندید و با آی‌پی ایران به سرورهای فورتنایت متصل شوید و به تجربه بازی بپردازید. نکته مهم اما، امکان اتصال پروفایل فورتنایت به اکانت سایر پلتفرم‌ها است. در صورتی که بازی را روی سایر پلتفرم‌ها مانند پلی‌استیشن 4 تجربه کرده‌اید، تنها کافی است با وارد کردن مشخصات حساب کاربری خود، پیشرفت‌های خود را به موبایل انتقال دهید.

کاربران سایر گوشی‌های اندروید اپیک گیمز به صورت رسمی اعلام کرده است که به دلیل سهم ۳۰ درصدی از درآمد خرید‌های درون برنامه‌ای در گوگل‌پلی، بازی فورتنایت را از طریق این فروشگاه منتشر نمی‌کند. در نتیجه تمام کاربران باید به صورت مستقیم و از طریق وبسایت اپیک گیمز لانچر فورتنایت را دانلود و اجرا کنند. طبق اعلام اپیک گیمز برای تجربه نسخه بتا اندروید بازی فورتنایت، کاربران سایر گوشی‌های اندروید می‌توانند از روز ۲۱ مرداد و با ورود به سایت اپیک گیمز اقدام به دانلود لانچر کنند. اپیک گیمز همچنین علاوه بر ، لیستی از ، و برندهای دیگر را منتشر کرده است که قادر به اجرای این بازی بتل رویال هستند:

  • گوگل: Pixel / Pixel XL, Pixel 2 / Pixel 2 XL
  • ایسوس: ROG Phone, Zenfone 4 Pro, 5Z, V
  • اسنشل: PH-1
  • هواوی: Honor 10, Honor Play, Mate 10 / Pro, Mate RS, Nova 3, P20 / Pro, V10
  • ال‌جی: G5, G6, G7 ThinQ, V20, V30 / V30+
  • نوکیا: 8
  • وان‌پلاس: 5 / 5T, 6
  • ریزر: Phone
  • شیائومی: Blackshark, Mi 5 / 5S / 5S Plus, 6 / 6 Plus, Mi 8 / 8 Explorer / 8SE, Mi Mix, Mi Mix 2, Mi Mix 2S, Mi Note 2
  • زد تی ای: Axon 7 / 7s, Axon M, Nubia / Z17 / Z17s, Nubia Z11

شما همینطور می‌توانید اکنون با ورود به وب‌سایت اپیک گیمز، ایمیل خود را برای دریافت دعوت‌نامه ثبت کنید. به گفته‌ی اپیک گیمز کاربرانی که ایمیل خود را ثبت کنند، در لیست انتظار دریافت دعوت‌نامه قرار خواهند گرفت. بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین بتل رویال، فورتنایت محسوب میشود. این بازی برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شده و کاربران موبایل زیادی را تحت پوشش میدهد. با این وجود ممکن است برخی از افراد با مشکل ورود به اکانت و در نهایت بالا نیامدن بازی مواجه شوند. در ادامه با آقاگیم همراه باشید تا به بررسی و رفع این موضوع بپردازیم. بر اساس بررسی های آقاگیم، بسیاری از کاربران موبایل به ویژه گوشی های شیائومی با مشکل ورود به فورتنایت در صفحه Login دست و پنجه نرم میکنند. راهنمای لینک  خرید ویباکس فورتنایت  .

اگر بخواهیم آن را شرح دهیم باید بگوییم که مشکل به این شکل است که کاربر در اولین ورود خود به بازی فورتنایت، باید در اکانت خود Login کند یا یک حساب کاربری جدید بسازد. وقتی شما بر روی دکمه ورود یا ثبت نام کلیک میکنید، مرورگر دستگاهتان به صورت خودکار باز میشود و سایت اپیک گیمز بالا می آید تا اطلاعات اکانت را وارد نمایید. پس از آنکه این اطلاعات را وارد میکنید، دوباره به بازی هدایت میشوید اما مشکل اینجاست که بازی از اول اجرا میشود و دوباره این مراحل را باید تکرار کنید. در واقع این مشکل شما را وارد یک حلقه بی پایان یا Login Loop میکند که باعث عدم ورود به اکانت میشود.

نحوه رفع مشکل ورود به فورتنایت در گوشی

متاسفانه اپیک گیمز (Epic Games) به عنوان ناشر و سازنده فورتنایت، هیچ راهکار و روشی را در رابطه با این مشکل ارائه نداده. با این حال کاربران با انجام خطا و آزمایش با روش های گوناگون، موفق شدند تا این مشکل را رفع کنند. بسیاری از کاربران این مشکل را در گوشی Xiaomi Redmi Note 8 گزارش داده اند که تیم آقاگیم در آزمایش با همین مدل موبایل موفق به رفع مشکل شد. آموزش ورود به کریتیو فورتنایت در ادامه برخی از روش هایی که میتوانند به رفع مشکل ورود به اکانت در بازی فورتنایت کمک کنند را قرار داده ایم.

خاموش کردن حالت صرفه جویی باتری

حالت صرفه جویی باتری در تمامی موبایل های امروزی وجود دارد و افراد زیادی آن را روشن میگذارند. این حالت با بستن برنامه های پس زمینه و تمرکز بر روی برنامه های درحال اجرا میتواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود. خاموش کردن حالت Power Saving کار سختی نیست و کافی است بر روی لوگوی آن در نوار اعلان کلیک نمایید. حالا دوباره مراحل ورود به اکانت در فورتنایت را انجام دهید و ببینید که مشکل حل شد یا خیر.

گوشی را به شارژ متصل نمایید یا بالعکس

شاید برایتان عجیب باشد ولی در آزمایش های ما، این روش جواب داد! ظاهرا گوشی های شیائومی به گونه ای تنظیم شده اند که عملکردشان در حالت شارژ شدن یا شارژ نشدن متفاوت باشد. در کل اگر با خطای ورود به فورتنایت در موبایل مواجه هستید، دستگاه خود را به شارژ متصل نمایید و دوباره امتحان کنید. همچنین اگر دستگاهتان به شارژ متصل است، آن را از شارژ در بیاورید و یکی از برترین عناوین بتل رویال که توانسته جایگاه خوبی در میان بازیکنان سبک اکشن و شوتر پیدا کند، بازی Fortnite است. این بازی توسط استدیو Epic Games توسعه داده‌شده است و در آن کاربران در جزیره‌ای رها می‌شوند و درنهایت باید تلاش کنند تا بتوانند جان خود را در برابر دیگر رقبا و بازیکنان حفظ کنند.

درنهایت کسی که بتواند به‌عنوان آخرین بازمانده در این جزیره زنده بماند و از خطرات بسیار جان سالم به در ببرد، پیروز رقابتی هیجان‌انگیز و جذاب است. اگر این بازی را دانلود کرده‌اید و پس از اجرا با مشکلاتی و خطاهایی روبرو شده‌اید که شما را کلافه کرده است، کافی است در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مطلب از پارسی گیم پرتکرارترین خطاهای Fortnite را بررسی کرده و برای هرکدام راه‌حلی مناسب را پیشنهاد داده‌ایم.دوباره امتحان کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا